על מי מהמרים כוכבי ליגת העל בגמר המונדיאל?

אוהד בוזגלו, מאור בוזגלו, אריאל הרוש
אוהד בוזגלו, מאור בוזגלו, אריאל הרוש | אריאל שלום

קרואטיה הכניעה את אנגליה ב-120 דקות, צרפת עשתה זאת יום קודם לכן על חשבון בלגיה וכעת זה הזמן לבדוק מה חושבים מאור, אלמוג ויעקב בוזגלו, אריאל הרוש ושחקנית העבר סילבי ז'אן לקראת גמר גביע העולם

(גודל טקסט)

שני חצאי גמר גביע העולם ברוסיה הסתיימו ואחרי דרמת הענק אמש (רביעי) בין אנגליה לקרואטיה, בסיומה הצליחו לוקה מודריץ', איבן ראקיטיץ', מריו מנדז'וקיץ' ושאר חבריהם להפוך ל-1:2 בהארכה בדרך לגמר היסטורי מבחינתם, הכל כבר מוכן לגמר המונדיאל שייערך במוסקבה ביום ראשון בשעה 18:00. 

את המשחק הנפלא שהתקיים אתמול זכו מיטב סלבריטאי ארצנו לראות על מסכי ענק באירוע חצי גמר מונדיאל שערך מגזין "בלייזר" ב"קיבוץ על הים" בחוף ראשון לציון ואנו ניצלנו את ההזדמנות כדי לבדוק עם שחקני ליגת העל מי לדעתם הולכת להניף את גביע העולם. בין אלו שהגיעו ליהנות מערב של כדורגל מלא בפינוקים, אלכוהול ונשנושים נהנינו לפגוש את משפחת בוזגלו שהגיעה בהרכב מלא: מאור ומירן, יעקב וחני, אלמוג ונטליה, אסי ועדי ואוהד ופאני שבקרוב תוכלו שוב לראות אותם על המסכים בעונה השנייה של תוכנית הדוקו ריאליטי המצליחה שתעלה ב-5.8 לשידור.

בנוסף נתפסו בעדשת המצלמה שלנו החברים הטובים אריאל הרוש ואדי גוטליב, דוגמנית הנשק אורין ג'ולי, סילבי ז'אן ובת זוגה יפעת אורלב, טום קשתי, הדי.ג'יי סקאזי וכמובן עוד המוני חובבי כדורגל מושבעים.


גוטליב ואריאל הרוש. שניהם בעונה הבאה בליגת העל? (אריאל שלום)

אז מי לדעתם תהיה זו שתניף את גביע העולם ביום ראשון בערב במוסקבה? אריאל הרוש, השוער שעדיין מחפש קבוצה לעונה הבאה, האמין בניצחון אנגלי על קרואטיה וטען: "צרפת תזכה במונדיאל". משפחת בוזגלו הייתה אחידה בדעתה, למעט מאור שהצהיר: "אני עם קרואטיה מתחילת הטורניר ואני נשאר איתם עד וכולל הגמר".

בניגוד למאור, אביו יעקב טען: "מההתחלה הימרתי על צרפת, עוד בראיון לפני שהתחיל הטורניר", וגם אלמוג היה בדעתו והוסיף: "הייתי עם נבחרת גרמניה, אבל עכשיו צרפת תיקח את הגביע".


מאור בוזגלו עם אשתו מירן. המשפחה לא אחידה בדעתה (אריאל שלום)

הכדורגלנית הגדולה בתולדות הכדורגל הישראלי סילבי ז'אן הימרה על קרואטיה שתנצח את אנגליה ועוד לפני המשחק אמרה: "ללא כל ספק הגמר בין קרואטיה לצרפת, מי שתזכה תהיה צרפת. יפעת צרפתייה, אז ויוה לה פראנס!". גם טום קשתי, פליט ריאליטי בהווה ושוער ובעברו הימר על צרפת שתזכה בגביע העולם, אבל חשב שתעשה זאת אחרי משחק מול אנגליה.


סילבי ז'אן ובת זוגה (אריאל שלום)


גם הדוגמנית אורין ג'ולי התייצבה לצפייה (אריאל שלום)


אוטוטו "הבוזגלוס" חוזרת, בינתיים חגגו לאמא חני (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי