הפצצה המנצחת של גמר מונדיאל 2018

איזבלה אנדראיניץ׳
איזבלה אנדראיניץ' | Instagram

גמר מונדיאל 2018 יערך רק בעוד מספר שעות אבל בגזרת הנשים אנחנו בחרנו מנצחת והיא בצד הקרואטי. הכירו את איזבלה אנדראיניץ' אשתו של מתאו קובאצ'יץ'

(גודל טקסט)
אחרי שלל משחקים שהנעימו לנו את הקיץ בחודש האחרון, גביע העולם 2018 מגיע הערב לסיומו, כאשר הזוכה תוכרע בעוד מספר שעות – צרפת או קרואטיה? האם נבחרת הטריקולור תצליח לשחזר את הניצחון משנת 1998 או שיצליחו הקרואטים לעשות היסטוריה ולנצח את הגמר בפעם הראשונה. לא משנה על מי אתם מהמרים, אנחנו הכתרנו את אשת הכדורגלן השווה לגביע העולם ולצערה של צרפת, הזוכה היא דווקא מנבחרת קרואטיה.


אמנם מתאו קובצ'יץ' יפתח הערב על הספסל של זלטקו דאליץ' ויקווה לקבל את ההזדמנות על כר הדשא, אך אשתו, איזבלה אנדראיניץ' קובאצ'יץ', היא לחלוטין הזוכה שלנו בתואר האישה השווה ביותר בגמר המונדיאל הנוכחי. לאחר שבע שנים של זוגיות, היפייפיה בת ה- 24 התחתנה עם הקשר בשנה שעברה בכנסייה בכפר ססבדקה, שם גם הכירו. הקרואטית הצעירה היא דוגמנית ואושיית אינסטגרם, שלמדה כלכלה בזאגרב, ולא לה חסרה עבודה עם הנתונים המרשימים שלה. כמעט 400 אלף איש עוקבים אחרי כל פוסט וכל ציד של הבלונדינית המהממת של שחקנה של ריאל מדריד.


לא רק זה, מסתבר שהתקשורת הספרדית משוגעת עליה ומעבר לכל המחמאות, יש המון שמחשיבים אותה ל"ביונסה 2". חוץ מזה, יש לה ולאחותה עסק למוצרי תינוקות וילדים הנקרא "לונילו", ממש מזכירה לנו אשת כדורגלן ישראלית שעושה בדיוק את אותו הדבר, ליאן קליימן ו" לה בייבי" שלה. מדובר בבחורה מאד עסוקה, אבל גם מספיקה לככב בחשבון האינסטגרם של בעלה ולהציג לנו את כישורי הכדורגל שלה, בפרט כמה מסירות היא יכולה לנגוח ברציפות עם הקשר שלה. הלייק הגדול ביותר שחותם לנו את גביע העולם. חפשו אותה ביציע.


 

A post shared by Izabel Kovačić (@izabelandrijanic) on



 

I'm so proud of you words can't even describe. ❤️ #matchingoutfitsonpoint

A post shared by Izabel Kovačić (@izabelandrijanic) on

 

A post shared by Izabel Kovačić (@izabelandrijanic) on

 

the other day ♥️✌

A post shared by Izabel Kovačić (@izabelandrijanic) on

 

⚽️⚽️ @izabelandrijanic

A post shared by Mateo Kovacic (@mateokovacic8) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי