מי היפהפיה שגנבה את ההצגה בגמר המונדיאל?

אנה איסטרפי
אנה איסטרפי | Instagram

לצד וויל סמית' וניקי ג'אם, בטקס הנעילה של המונדיאל הופיעה הסנסציה האלבנית אנה איסטריפי בת ה-24. הכל על הזמרת הצעירה שכובשת את אירופה ואת ליבנו

(גודל טקסט)
אחרי שקצת נרגענו מהטירוף סביב נבחרת צרפת והניצחון שלה בגביע העולם לשנת 2018, יש משהו נוסף שמי שצפה אמש בטקס הנעילה של המונדיאל, דקות ספורות לפני תחילתו של המשחק, לא יכול להירגע ממנו. ההופעה הענקית עליה עמלו המפיקים הפגישה את הכוכב ההוליוודי והראפר וויל סמית' עם הזמר ניקי ג'אם והפצצה האלבנית, ארה איסטריפי, שדי גנבה את ההצגה עם איך שהיא נראית.


זמרת הפופ התפוצצה לסצנה הבינלאומית לפני כשנתיים, ואחרי ששיחררה מספר להיטים שזכו ללמעלה מ-500 מיליון (!) צפיות ביו טיוב, אמש היא נתנה את הופעת חייה. חוץ מההשוואה לסיה וריהאנה, הזמרת בת ה-24 סוחפת אחריה אלפי מעריצים שמתמוגגים מהלוק שלה שמזכיר את הגרסא האירופית של קיילי ג'נר, אחותה המיליארדרית של קים קרדשיאן. חוץ מלהתככך בכוכבים האמריקאים הענקיים, ארה גם נהנתה מחברתו של רונאלדיניו שהגיע לחזרות במוסקבה והתרשם מאד מהזמרת הצעירה.


מה עוד אנחנו יודעים על הזמרת האלבנית? היא נולדה בכלל בקוסובו, לאמא זמרת ולאבא עיתונאי. לפני שנתיים שיחררה את הלהיט שלה BonBon ומיד הוחתמה בחברת סוני הבינלאומית. בשנת 2016 קיבלה את האזרחות האלבנית שלה, ושנה לאחר מכן זכתה בפרס פריצת השנה באירופה. את שיר הטורניר Live it up נסיכת הפופ לא מפסיקה לזמזמם בחודש האחרון, ואחרי שהיפנטה את מיליוני הצופים עם ההופעה והלוק שלה אמש, נוכל להגיד לכם שהיא רווקה. מעניין אם היא מתכננת ביקור בארץ הקודש בקרוב.


 

We just performed the #worldcup 2018 song together with @willsmith & @nickyjampr !!!!! What an incredible moment!!!!!!♥️♥️♥️

A post shared by Era (@eraistrefi) on



 

A happy rehearsals day✨Thank you @ronaldinho for joining us

A post shared by Era (@eraistrefi) on



 

You can look. But can't touch! #WorldCup #LiveItUp @fifaworldcup

A post shared by Era (@eraistrefi) on



 

#LiveItUp bby

A post shared by Era (@eraistrefi) on



 

a snack.

A post shared by Era (@eraistrefi) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי