ספיר יולי ואריק ינקו מציגים: סייב דה דייט!!

אריק ינקו עם ספיר יולי
אריק ינקו עם ספיר יולי | Instagram

שוער הפועל תל אביב, שהציע נישואין לחברתו במאי האחרון, יחליף איתה טבעות במרץ 2019 באולמי האחוזה במודיעין. ינקו עדיין בפולין, וספיר בינתיים משתעשעת עם עוקביה באינסטגרם

(גודל טקסט)
שוערה של הפועל תל אביב שחוזרת העונה לליגת העל, אריק ינקו, נמצא ברגעים אלו ממש במחנה האימונים שבפולין עם חבריו לקבוצה. בזמן שהוא מתגעגע לארוסתו היפייפיה, ספיר יולי, היא משתפת אותנו בפרט חשוב מאד, תאריך החתונה שלהם! סייב דה דייט, כי הזוג האדום ישבור את הכוס ב-19 במרץ 2019 באולמי האחוזה שבמודיעין. לפני כשבועיים שריין הזוג את התאריך המיוחל, לאירוע שצפויים להגיע אליו כ-650 מוזמנים.


רוב הפינות כבר סגורות, וכשישוב השוער ממחנה האימונים יסגרו את הדברים האחרונים כמו שמלה ליולי שהולכת להיות אחת הכלות היפות ביותר שראינו. חוץ מזה, בגלל שהחתונה בסוף החורף, יוכלו השניים לתכנן את ירח הדבש שלהם לפגרה הבאה כשהיעד המבוקש הוא ארה"ב. כזכור, בסוף חודש מאי האחרון ניצלו את הפגרה וטסו לחופשה בפיליפינים, אז ינקו שלף טבעת וביקש מההורסת שלצידו כבר 4 שנים להיות שלו לנצח.


אחרי ההצעה המרגשת והאירוע שבפתח, ספיר נהנית לענות ל-102 אלף העוקבים שלה על שאלות ומשתפת אותם שמשעמם לה בלי אריק ושהיא הייתה רוצה בין 1-2 ילדים ממנו. וכשאת בחורה חריפה שאוהבת להשתעשע את עונה על שאלות בסגנון הבא: האם אריק יודע לבשל? "חביתות שרופות בעיקר", מה תעשי אם אריק עכשיו נמצא עם בחורה? "אשפד אותו", מה השיר האהוב עלייך? "תלך כפרה עליי". לא רק אנחנו צחקנו בקול רם, אלא גם אלפי העוקבים שהבינו שיש להם עסק עם אחת שיודעת.


 

תודה ל @dorit_ivgi_design על בגד ים מושלם

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on




 

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on




 

גברת ינקו בשבילכם

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי