הטיפ השמן שהשאיר כריסטיאנו רונאלדו בחופשה ביוון

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הכוכב נפש עם משפחתו וחבריו בחצי האי הפלופונזי רגע לפני החתימה ביובנטוס והשאיר תשר עצום לעובדי המלון בו שהה. צוות המלון לא נותר אדיש למחווה והודה לשחקן ישירות בחשבון האינסטגרם

(גודל טקסט)
לפני שכל העולם דיבר על מעברו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס האיטלקית, הספיק הפורטוגלי להנות מחופשה משפחתית ביוון, מיד אחרי המונדיאל ורגע לפני שטס לאיטליה כדי לחתום על החוזה הגדול של הקיץ בסך 31 מליון יורו לעונה בהעברה מריאל מדריד, אותו חוזה שהפך אותו מסתבר לנדיב במיוחד.


עובדי ה"'קוסטה נבארינו ריזורט" בחצי האי הפלופונזי נהנו מטיפ עצום של 20,000 דולר, אותם ביקש במיוחד רונאלדו מהנהלת המלון לחלק שווה בשווה בין כל העובדים. הכוכב הפורטוגלי רצה להתרחק מאור הזרקורים ולהירגע עם משפחתו ולכן החליט לשהות במתחם האקסקלוסיבי הממוקם בדרום מערב האי פלופונסוס.


כפי שכבר ציינו, רונאלדו הוצב בחדר היקר ביותר בכל אתר הנופש, וילה מרהיבה עם בית של 630 מ"ר, כולל בריכה מרשימה, ג'קוזי, ספא ומתקנים רבים אחרים כוללים שירות באטלר  של 24 שעות ביממה, ציוד כושר להתאמן וגם איך לא, חוף פרטי משלו. כל זה במחיר בר הישג של בסך הכל 8000 יורו ללילה.


את התשר השמן השאיר בכדי להביע את הערכתו  עבור השירות שנתנו לו במלון והשאיר את העובדים המומים. אתר הנופש הודה לכוכב ישירות בחשבון האינסטגרם שלהם: "זה כבוד גדול וחוויה נהדרת עבורנו לארח את כריסטיאנו רונאלדו ואת משפחתו. תודה רבה שבאת, אתה חלק מההיסטוריה שלנו".


 

☀️❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי