המלכה של רומא קיבלה את המספר של פרנצ'סקו טוטי

אמילי רטאייקאוסקי
אמילי רטאייקאוסקי | האתר הרשמי

העמוד הרשמי של המועדון פרסם תמונה של הדוגמנית המובילה אמילי רטאייקאוסקי עם חולצתו של כוכב העבר והדפס של שמה. הבעיה: צולמה בעבר גם במדי יובנטוס. כל הפרטים

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
בזמן שאוהדי רומא מתאוששים מהמעבר של אליסון לליברפול, הדוגמנית והשחקנית אמילי רטאייקאוסקי הביעה תמיכה גדולה במועדון כאשר צולמה עם מדי הקבוצה שהוקדשו במיוחד עבורה. היא לבשה את החולצה מספר 10 עם הכינוי שלה ברשת "אמרטה".


עם עזיבתו של פרנצ'סקו טוטי בעונה שעברה, המספר נשאר לא מאויש, כך שהברונטית החליטה לתת בוסט של עידוד לרומאים. מה שכן, האוהדים האיטלקיים חדי העין בטח שמו לב שזו איננה הפעם הראשונה שאמרטה מצטלמת במדי קבוצה איטלקית- אביה, ג'ון רטאייקאוסקי, פרסם תמונה שלה בינואר 2017 כשהיא מחזיקה חולצה עם אותו המספר 10, רק שאז היה מדובר בחולצה של יובנטוס ולא של רומא.


את האהבה לספורט היא ללא ספק ירשה מאבא שלה שמרבה לצפות איתה במשחקים מאז שהייתה ילדה, והשאלה במי היא באמת תומכת, יובנטוס או רומא, נשארה פתוחה. 18.6 מיליוני העוקבים שלה יכולים להעיד בוודאות כי אמרטה היא אוהדת מושבעת של הדודג'רס ושל פוטבול, הענף הפופולרי בארה"ב. בדף הטוויטר הרשמי של רומא שיתפו את התמונה של דוגמנית העל עם המדים והיא זכתה מהם לכינוי "המלכה של רומא". כנראה שהביקור הבא של מי שהפכה לסמל מין בעיר ילווה ביחס VIP.


 

Queen of Rome ❤️ @emrata

A post shared by AS Roma (@officialasroma) on

 

The game

A post shared by John Ratajkowski (@johnratajkowski) on

 

Emily is now #10 for Juventus.

A post shared by John Ratajkowski (@johnratajkowski) on

 

Swami's @inamorataswim

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

 

✨home for a day✨

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי