ג'ובאני רוסו עושה בלאגן‎

ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה
ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה | צילום: אינסטגרם

כדורגלן העבר הקרואטי נבחר להיות הפרזנטור של סלון החתנים ספוסו וכהרגלו עשה צחוקים על הסט. וגם: כוכב העבר מספר על האכזבה בגמר המונדיאל שטרם התאושש ממנה ומספק את התחזית שלו למשחק של באר שבע

(גודל טקסט)

אחרי שאת תפקיד הפרזנטור של סלון החתנים היוקרתי בבאר שבע "sposo", איישו כבר שמות גדולים כמו אלירן עטר, שיר צדק, מיגל ויטור, ואליניב ברדה, "sposo" בחר להנחית השנה מגה סטאר בדמותו של ג'ובאני רוסו להיות הפרזנטור לשנת 2018.

ג'ובאני הגיע עם חברו הטוב, שחקן העבר שמעון ביטון, וכהרגלו עשה המון בלאגן וצחוקים על הסט, כולל גרירתו של שמעון ביטון להצטלם לצידו. בנוסף, סיפר הקרואטי שהוא עדיין לא התאושש מההפסד של קרואטיה, נבחרת ארץ הולדתו בגמר המונדיאל אך גאה מאוד בנבחרת שלו, ואף נתן פרשנות למפגש הקרוב בין דינאמו זאגרב לאלופה ואמר שב"ש פייבוריטית ברורה במפגש.

חוץ מלדגמן למצלמה, רוסו מנהל בימים אלו מחנה קיץ של כדורגל בעתלית, כי בכל זאת המומחיות שלו היא עדיין סביב הכדור. הזר האהוב ביותר בישראל כבר נשוי למאיה פישל רוסו שלו אבל אם אתם מתחתנים בקרוב, ובא לכם להיראות כמו רוסו, חפשו את הקולקצייה של המותג הבאר שבעי בעמודים הרשמיים של ספוסו באינסטגרם ובפייסבוק.


קרואטיה הפסידה, ג'ובאני רוסו זכה בקמפיין (אבי פרי)


יפה לך חתן (אבי פרי)


חתיך אש (אבי פרי)

(הכריח את שמעון ביטון להצטלם איתו. (אבי פרי

הכריח את שמעון ביטון להצטלם איתו (אבי פרי)

צילום אבי פרי

(אבי פרי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי