מסי וסוארס חוגגים באיביזה עם ססק פברגאס

סוארס, מסי, פברגאס והנשים
סוארס, מסי, פברגאס והנשים | מסך

שחקן צ'לסי התחתן עם בחירת ליבו באי המסיבות בספרד, כבשים היתר נכחו באירוע שחקנים נוספים שבאו לשמוח בשמחתו של הספרדי בן ה-31

(גודל טקסט)
אצולת הכדורגל העולמי התאספה באיביזה במסגרת חגיגות החתונה של ססק פבריגס ואשתו דניאלה סמאן במסיבה מפוארת כיאה לשחקנים הטובים בעולם. בין האורחים היה ניתן לראות פנים מוכרות מצ'לסי וחברים לקבוצותיו הקודמות, ברצלונה וארסנל שהגיעו להרים ולפרגן לקשר הספרדי ולאם ילדיו שציינו את אהבתם במסיבה נוצצת במיוחד.


פברגאס בן ה-31 נפרד מעולם הרווקות סופית כבר בחודש מאי האחרון כשנישא לדניאלה שלו בת ה-43. לשניים שלושה ילדים משותפים בעוד לדניאלה שני ילדים נוספים מנישואיה הקודמים לטייקון הנדל"ן אלי טאקטוק.


רבים מחבריו של החתן היו עסוקים במונדיאל ולכן כעת זה זמן מצויין עבורם להשתחרר ולחגוג כך שהרבה פנים מוכרות היו ברחבת הריקודים, הודות למאמנה האיטלקי של צ'לסי, מאוריציו סארי, שאישר למספר משחקניו שהוזמנו לאירוע יומיים של חופש כאשר הגיעו ישירות מאוסטרליה, שם הבלוז עורכים מחנה אימון, לאי המסיבות הספרדי.


קנטה, ברקלי, אמפדו, פדרו, אלונסו ועוד הגיעו לפרגן לחברם לקבוצה, לצידו של שחקן העבר האגדי של צ'לסי, ג'ון טרי שהגיע עם אשתו. אלו לא היו השמות היחידים, כי לספרדי יש לא מעט חברים מאד מפורסמים כמו ליאו מסי שהגיע עם אשתו אנטונלה, לואיס סווארס ואשתו סופי בלבי שנמצאת בהריון השלישי של הזוג, סרחיו בוסקטס, דלה אלי, אריק דיר וג'ורדי אלבה חלקו את הערב המיוחד הזה יחד. שיהיה במזל!


 

Familia Suarez y Messi en la boda de Daniela y Cesc ❤@sofibalbi @luissuarez9 @leomessi @antoroccuzzo88 @cescf4bregas @daniellasemaan #delfinasuarez #benjaminsuarez #thiagomessi #mateomessi

A post shared by Família Suarez Balbi ❤ BR (@familysuarez9) on





 

¿Pueden estar más guapos?, qué bien les sientan las vacaciones❣️

A post shared by Antonela Roccuzzo. (@antonelaroccuzzofc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי