רונאלדו, מסי וניימאר ברשימת 10 הסלבריטאים המרווחים באינסטגרם

רונאלדו ניימאר וסמי
רונאלדו ניימאר וסמי | Instagram

החברה הבריטית Hopper HQ פרסמה את עשרת הסלבריטאים שמרוויחים את סכום הכסף הגדול ביותר מפרסום תמונה ברשת החברתית. רונאלדו נמצא במקום הראשון מהכדורגלנים, ניימאר במקום השני ומסי בשלישי

(גודל טקסט)
זה לא סוד שמותגים מכל קצוות העולם כבר מזמן הבינו איך לנצל את עליית הרשתות החברתיות על מנת לקדם את עצמם, ולכן מוכנים לשלם סכומי עתק עבור גיוסם של סלבריטאים והפיכתם לשגרירי המותג, או במילה אחת, פרזנטורים. ולא סתם, כאלו שיש להם מיליוני עוקבים שילחצו לייק על התמונה ויכניסו לרשת הרבה מאד כסף. שימו לב לנתון הבא: CR7, הוא הידוען השלישי בעולם ברשימת המרוויחים מפרסום ברשת החברתית, עם 750,000 דולר לתמונה אחת בלבד!


Hopper HQ, החברה הבריטית המתמחה בתכנות ואינסטגרם, פרסמה לאחרונה את רשימת 10 הסלבריטאים שמרוויחים הכי הרבה כסף מפרסום תמונה ברשת החברתית, והראה כי עבור כוכבים אלו, אינסטגרם היא פלטפורמה עסקית ורווחית מאוד עבורם. כדי לבנות את רשימת עשרת הגדולים, החברה התבססה על מספר גורמים: מספר העוקבים שלהם, ההשפעה של כל הפרסומים שלהם (מספר הצפיות, לייקים ותגובות), המגזר אליו כל אחד משתייך, הקהל שלהם, ו"המעמד" שלהם, מידע חשוב מאוד כשמדובר בכל כך הרבה כסף.


בזמן שרונאלדו ממוקם היטב במקום השלישי ברשימה, מי שמובילה אותה היא לא אחרת מקיילי ג'נר, הצעירה מבין שבט הקרדשיאן, מיליארדרית בת עשרים. חוץ מזה הרשימה כוללת שמות ידועים מתחומים שונים כמו שתיים מאחיותיה של קיילי, קים וקלוטי קרדשיאן ושלושה כדורגלני על: הפורטוגלי כאמור עם 137 מיליון עוקבים, ניימאר שתופס את המקום השמיני עם 100 מיליון עוקבים וסכום של 600 אלף דולר לפרסום תמונה, וליאו מסי, שנמצא במקום התשיעי עם 97 מיליון עוקבים וסכום צנוע של חצי מיליון דולר לתמונה .


שלושה כדורגלני על מתוך רשימה של עשרה סלבס עולמיים. כנראה שאין כמו כדורגל בכל העולם!


 

coconut lip liner & bare lip kit ✨

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

קיילי ג'נר, בראש הרשימה והיא רק בת 20


 

Holidays with Love!

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מקום שלישי בעולם, מקום ראשון מבין כל הספורטאים בעולם. כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי