גיבור סרט החתונה של ססק פברגאס ואשתו: ליאו מסי

ליאו מסי ומשפחתו
ליאו מסי ומשפחתו | אינסטגרם

קשר צ'לסי חגג את חתונתו באי איביזה שבספרד, אליו הזמין את הקולגות ליאו מסי ולואיס סוארס. כחלק מהחגיגיות, הכינה אשתו היפיפייה סרטון של החתונה בו מופיע הפרעוש לא פחות מהזוג המאושר

(גודל טקסט)
דניאלה סמאן, אשתו של קשרה של צ'לסי ססק פבריגס, רצתה לחלוק עם מליוני עוקבייה באינסטגרם את המזכרת היפה מהיום המאושר בחייה. היפייפיה שיתפה את וידאו החתונה שלה ושל הכדורגלן מסוף השבוע המטורף שחגגו באיביזה. בני הזוג כאמור כבר אמרו כן עוד באמצע חודש מאי האחרון ממש בסיום הליגה, ולפני שבוע בדיוק חתמו את המאורע בחגיגות על האי הספרדי עם משפחה וחברים קרובים, ביניהם החברים הכי טובים: ליאו מסי ואנטונלה רוקוזו (מסי).


"מה שמצאתי בך זאת האהבה שחלמתי עליה תמיד", כתבה סמאן בסרטון שהעלתה לרשת החברתית, בו הזכירה את הקשר הקטלאני מצ'לסי והודתה לחברת ההפקות. למען האמת, היה עדיף שתיתן קרדיט ותודה לכוכב ברצלונה, שמככב בוידאו לפחות כמו החתן והכלה, וסביר להניח אחראי על מיליוני הצפיות. בסרטון מופיעים החלקים האינטימיים ביותר של החגיגה במקום אקסקלוסיבי באיביזה והוא כולל גם את הילדים של בני הזוג מסי, וגם את משפחתו של לואיס סוארז שליווה גם הוא את שותפו לשעבר ביומו המיוחד.


הוידאו נראה כמו פרסומת וגרף אלפי תגובות, כולל של מסי ואנטונלה שהגיבו בשלל לבבות והרעיפו אהבה על החברים הטובים. בסיום, הילדים של פבריגס ומסי נראים משחקים כדורגל שולחן וכמובן שמי שמבקיע הוא מתאו, בנו של מסי. אגב, בתחילת הוידאו ניתן לראות כי מדובר בחלק א', "המשפחה" ככה שוידאו נוסף עתיד לעלות בקרוב אם מתחשק לכם להמשיך לטעום מהחיים הטובים של הכדורגלנים הגדולים בעולם.


 

Best night of my life full of love @cescf4bregas ❤️❤️❤️❤️Thank you @pulseproduction for this caption

A post shared by Daniella Semaan (@daniellasemaan) on



 

❤️

A post shared by Daniella Semaan (@daniellasemaan) on



 

@daniellasemaan @cescf4bregas Les deseamos una vida llena de Felicidad y Amor❤️❤️ Los queremos muchísimo! Gracias por estos días tan lindos!! Love youuu @daniellasemaan and I miss you already you have the most beautiful family!! @mariataktouk @josephtaktouk4 ❤️❤️ liacaprileon❤️

A post shared by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי