הסיבה שהוא נשאר בסרביה: חתונת הבזק של ראיקוביץ'!

פרדראג ראיקוביץ' עם אנה קאקיץ'
פרדראג ראיקוביץ' עם אנה קאקיץ' | דני מרון

שוער מכבי תל אביב לא חזר ארצה מהמשחק מול רדניצ'קי, משפחתו שלו ושל בחירת לבו אנא קאקיץ' דאגו להפיק חתונה בבלגרד והשניים שיוצאים רק שנה ושלושה חודשים כבר נשואים. בין האורחים: החבר שהכיר בישראל

(גודל טקסט)
שבועיים וחצי, זאת הייתה תקופת האירוסין של פרדראג ראיקוביץ' ואנה קאקיץ' שלו, אחת התקופות הכי קצרות שיצא לכם אי פעם לשמוע כדי להספיק להפיק חתונה. בזמן שאתם עושים את החישוב של איך לעזאזל הם עשו את זה?! אולם, קייטרינג, שמלה, מוזמנים, דיג'יי, כומר (במקרה שלהם) צלם וזה רק הבסיס, תסמכו על הזוג הסרבי המפולפל שהספיק לעשות פשוט הכל, ותגידו מזל טוב לשוערה של מכבי תל אביב שנישא אמש (ראשון) לבחירת ליבו באירוע מצומצם ומרגש.


ב-20 ביולי כרע ראיקו ברך והציע לאנה להיות שלו לעולמים בהצעה אקסטרה מקורית, כשכתב לה "התנשאי לי" עם סושי במסעדה תל אביבית. מאז הגלגלים הסרבים עשו אחד ועוד אחד, והשוער הבין שאם לא עכשיו, הוא יצטרך להתחתן בזמנו הפנוי ולא ברור מתי זה יקרה, כאשר עתידו במועדון עדיין לא ברור אף הוא. לכן, ראיקוביץ' נשאר בסרביה אחרי ה-2:2 עם רדניצ'קי ניש, בזכות אישור מיוחד שקיבל מקבוצתו להתחתן ולהישאר במולדתו שישי-ראשון, כשכבר היום יגיע ראיקו לארמניה ויחבור לחבריו שם יפגשו את פיוניק במסגרת המשחק הראשון של הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית.


אז איך הם הספיקו? תשאלו את משפחת קאקיץ' וראיקוביץ' שעזרו לזוג הצעיר להפיק את חתונת הבזק שלהם שכללה את כל החבילה ואף יותר – ואם אתם לא סומכים עלינו, תשאלו את אחד המוזמנים בעצמכם, ניקולה מיטרוביץ', ששיחק כאמור עם השוער במדיה של מכבי והגיע להרים לחברו. החתונה התקיימה במסעדת ברנר שבבלגרד, לשם הגיעו משפחה וחברים קרובים לחגוג לבני ה-22 שהתאהבו בסך הכל לפני שנה ושלושה חודשים. אנה הדוגמנית בשמלת כלה פרחונית כיאה לנסיכה אמיתית וראיקו גידל זקנקן במיוחד למאורע. וכשהכל קורה מהר, תהיו בטוחים שהסרבית היפייפיה כבר הספיקה לשנות את שמה באינסטגרם לאנה ראיקוביץ'. איך אומרים בשעה טובה בסרבית?


 

Danas su se na večnu ljubav zakleli Predrag Rajković i Ana Cakić ♥️ #anacakic #predragrajkovic #venčanje #wedding #weddingday #ljubav #love #samoljubav #prsten #canon #canonphotography #canonphoto #atanalicumesta #ataimagesphotoagency #ataimages #atamedia #profimedia #profimediars #ozbiljnafotoagencija #ofa #znamokolikovredimo

A post shared by ATAImages (@ataimages) on



 

Ozeni se i ti..⚪❣

A post shared by (@_zvezdasi_1989_) on



 

Prelepe!!!

A post shared by ANA CAKIĆ❤ (@ana_cakic_fp_) on



 

Forever-together ❤️ #justmarried

A post shared by Predrag Rajkovic (@rajkovicpredrag) on



 

♥️ Na dlanu si ti moja linija zivota, ljubavi ♥️ 05.08.2018. ✨

A post shared by Ana Rajković (@rajkovic__ana) on



 

ברכות חמות לשוער שלנו ואשתו הטרייה אנה לרגל חתונתם. מזל טוב ראיקו! #יאללהמכבי #צהובעולה #95

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי