החיים החדשים של משפחת קליימן באי השכן

בוריס קליימן
בוריס קליימן | אינסטגרם

שוער בית"ר ירושלים לשעבר חתם בקפריסין ואחרי כמה ימים של בדידות הצטרפה אליו החצי השני ליאן עם בנם אריאן. בקרוב יגיע גם הבית החדש, אבל בינתיים הם משתכנים במלון והנוף מדהים

(גודל טקסט)
בסוף חודש יולי סיכם בפראלימני בוריס קליימן, שעמד בין קורותיה של בית"ר ירושלים בארבע העונות האחרונות, ומלבד גיחה קטנה לחגיגות יום ההולדת של בנו בישראל התמקם השוער בקפריסין והחל להתאמן עם קבוצתו החדשה. אתמול (שלישי) אחרי כשבועיים ששהה באי השכן לבדו, חברו אליו האוצרות של חייו, אשתו ליאן ובנם היפיוף אריאן, והאיחוד היה מתבקש ומרגש.


בעוד אריאל ולי מאי הרוש עושים את המעבר מקפריסין לבאר שבע, הנציגים החדשים שלנו מעבר לים נפרדו מהדירה ברמת השרון, החברים, המשפחה והשתכנו במלון עד שיתמקמו סופית בבית משלהם. 40 דקות טיסה, חופים לבנים ומים צלולים, זה הנוף שמקיף את הקליימנים, ככה שאי אפשר להתלונן. ליאן, שעשתה את הטיסה לקפריסין אמש וחברה לחצי השני שלה, היא בעלת עסק אינטרנטי למותג תינוקות בשם "la_baby_store", כך שהיא יכולה לעבוד מכל מקום בעולם. בעיקר כשאפשר לעשות גיחות ארצה בכל הזדמנות.


לא נשקר שהמשפחה הפוטוגנית תחסר לנו עד מאוד בנוף הישראלי, אך בחלון העברות עם כל כך הרבה שינויים, בעיקר בעמדת השוער בקבוצות ליגת העל, המעבר של קליימן אל מעבר לים היה מתבקש ונכון. בינתיים, כל עשרות אלפי העוקבים של ליאן בת ה-28 שמכורים לסרטונים, לתמונות ולסטוריז שהיא מעלה בכיכובו של ארי המתוק, יכולים להיות רגועים. ליאן מבטיחה להשאיר אתכם מעודכנים גם מהבית החדש שלהם בקפריסין.







 

Happy with them ♥️

A post shared by (@lian_kleyman) on



 

Golden hour in Florence

A post shared by (@lian_kleyman) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי