רמי גרשון ונטע אלחמיסטר קבעו תאריך לחתונה!

נטע אלחמיסטר חוגגת יום הולדת
נטע אלחמיסטר חוגגת יום הולדת | אינסטגרם

בלם מכבי חיפה וזוגתו הלוהטת קבעו תאריך לחתונה שתיערך בקיץ הבא, מי שתהייה אמונה על הפקת הטקס היוקרתי היא לא אחרת מאירית רחמים, אשתו לשעבר של הכדורגל לירון בסיס וזוגתו העכשווית של עמוס לוזון

(גודל טקסט)
הפגרה הנוכחית סיפקה לנו לא מעט הצעות נישואין בגזרת שחקני הליגה, כאשר גל ההצעות החל בדיוק לפני חודשיים וחצי אז כרע בלמה של מכבי חיפה, רמי גרשון ברך, שלף טבעת מנצנצת וביקש את ידה של הדוגמנית הכי מבוקשת בישראל, נטע אלחימסטר. כזכור, הצעת הנישואין של הזוג החיפאי  התרחשה במהלך חופשה זוגית של השניים במאלדיביים ומאז מסתבר, הזוג המאורס הספיק להחליף פעמיים תאריך לאירוע המרגש.


בסופו של דבר, גרשון את אלחמיסטר החליטו שהפגרה הבאה זה הזמן האידיאלי עבורם לשבור את הכוס, והחתונה תתקיים ביום חמישי ה-13 ביוני 2019, בהפקתה של לא אחרת מגרושתו של לירון בסיס, אירית רחמים. כיום המפיקה וזוכת הישרדות איי קמרינס היא בת זוגו של עמוס לוזון וחברתה הקרובה של שונית חמד, כך שהחיבור לזוג הצעיר והמפורסם מתבקש בהחלט, וזה עוד מבלי לציין את הניסיון העשיר שלה בהפקת חתונות של סלבס.


אז נטע ורמי עשו סייב על התאריך כמו גם ספיר יולי ואריק ינקו שסגרו כבר תאריך לחתונתם בחודש מרץ הקרוב, ומי שמצטרף אליהם הוא מגנה החדש של קריית שמונה, חגי גולדנברג. רק נזכיר שגולדנברג הציע גם הוא לפני כחודשיים לצמודה שלו בשלוש שנים האחרונות, יובל אמזלג היפייפיה להיות שלו לעולמים. ההצעה התרחשה כזכור בעת חופשה במיאמי כאשר הזוג הגיע לקרוז בבהאמס, ועגנו בארובה ביום האחרון של שיט התענוגות. השניים מצטרפים למשפחת גרשון העתידית ויתחתנו גם הם ביוני 2019, ב-27.6, מה שאומר, מפגרה של הצעות, לפגרה של חתונות. המדור מכין את העקבים.


 

It will be a magical day

A post shared by DEDE' Swimwear (@yuvalamzaleg) on



 

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



 

Pool time

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי