מה הקשר בין ניימאר לאמילי רטאייקאוסקי?

ניימאר עם אמילי רטאייקאוסקי
ניימאר עם אמילי רטאייקאוסקי | Instagram

הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' והדוגמנית/ שחקנית האמריקאית עוררו הרבה סקרנים בנוגע לשיתוף הפעולה החדש שלהם, כפרזנטורים של מותג בגדים ענק

(גודל טקסט)
זה לא חדש שכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם משמשים פרזנטורים עבור מותגים במשך עשרות שנים, ובחברת Replay הבינו כבר לפני שנתיים את פוטנציאל הפרסום הענק של כוכבה של פ.ס.ז' ניימאר. הברזילאי הוא אחד הספורטאים שקיבלו את השכר הגבוה ביותר עבור קמפיין פרסומי, ובקולקציה החדשה ענקית האופנה החליטה לצרף אליו שחקנית חיזוק מאד מפורסמת ופרובוקטיבית משהו, אמילי רטאייקאוסקי.


האמריקאית/ בריטית ידועה בזכות הרבה דברים, כשהבולט מתוכם הוא העובדה שהיא אחת הכוכבות הכי לא ביישניות שיש וחובבת צילומי עירום, והנה היא עושה זאת שוב, קצת יותר לבושה והפעם לצידו של אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם. היא דוגמנית/שחקנית/אקטיביסטית/אוהדת שרופה של הדודג'רס, אך לרגל הקמפיין שיתפה פעולה דווקא עם שחקן כדורגל וטסה לפריז עם ראש המותג כדי להצטלם לצידו של ניימאר עם קולקציית הג'ינסים החדשה של ריפליי.


"היום בפריז עם בחור מיוחד לפרויקט מיוחד, הישארו מעודכנים", שיתפה רטאייקאוסקי את 19 מיליון העוקבים שלה בטעימה מהצילומים, בה היא מופיעה לצד החלוץ הברזילאי שמחזיק בחשבון אינסטגרם אחריו עוקבים cסך הכל 101 מיליון אנשים. הליהוק בין השניים כל כך מוצלח, שברגע שהעלו את התמונות המשותפות לאוויר עלה מספר העוקבים שלהם בלמעלה ממיליון איש לכל אחד. היפהפיה כאמור התחתנה לא מזמן, ולנייאמר יש שחקנית/דוגמנית מהממת משלו, ברונה מרקוזין שפירגנה לשניים על שיתוף הפעולה בתגובה הכי קולית שיכולה להיות: "איזה חום".


 

In Paris today with a special guy for a special project! @neymarjr @replay ❤️ stay tuned #hyperflexplus

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי