הסוד של גיל קהת

גיל קהת
גיל קהת | Instagram

אשתו של קשר מכבי חיפה קפצה יחד עם בעלה למסיבת היומולדת של החברה אביה מזרחי, אשתו של אופיר, בבריכה בצפון. גם אחרי לידה, היא עדיין נראית מעולה ושומרת על גזרה כיאה למאמנת כושר

(גודל טקסט)
במכבי חיפה מחכים לתוצאת המשחק הערב בין בני סכנין למכבי נתניה כדי לדעת מה יהיה עתידם בהמשך המירוץ לגביע הטוטו, ואת סוף השבוע האחרון ניצלו הירוקים על מנת לחגוג יום הולדת לאביה, אשתו של קשר הקבוצה אופיר מזרחי. במסיבת בריכה כיפית במיוחד באחוזת אמזונס שבחד נס לקחו חלק החברים הטובים: רועי קהת ואשתו גיל, שלומי אזולאי והחברה אורפז, עומרי גלזר ושירה שלו, נטע לביא שהגיע ללא שיר שלו שנמצאת בפיליפינים, שון וייסמן וארוסתו ורז מאיר ונוי בת הזוג.


השחקנים קיבלו פגרה בשישי-שבת, לכן הזוגות סגרו את הוילה מחמישי בערב וחגגו למיסס מזרחי. הזוג קהת הצטרף רק בשישי כיוון שהיה צריך לחזור לסיאול המתוקה בת השנה וחצי. כידוע, השניים האלו לא מרבים לשתף תמונות או סרטונים וחבל מאד, כי אחרי התמונות של הסופ"ש האחרון נשמח שיעשו זאת יותר. גיל קהת, אשתו המהממת של רועי נראית בבגד ים כמו שכל נשות ישראל בערך היו רוצות להראות. אפס אחוזי שומן, מציגה גזרה מושלמת ובריאה, ללא שום זכר לעובדה שהייתה בהריון כבר פעם אחת בחייה.


אז נכון, מדובר במאמנת כושר מקצועית, אבל יש לא מעט שממש לא נראות ככה. ומה הסוד שלה אתם שואלים? במקום להשתזף, פצצת האנרגיה של קהת מנצלת כל פיסת זמן שיש לה לעשות תרגילי כושר! חוץ מזה היא שומרת על תזונה מאוזנת, לא דיאטה ולא לצום רק פחות סוכרים ולתגבר חלבון במהלך היום. מה שאומר הרבה פירות וירקות, הרבה חלבון, תזונה נקייה ולא מתועשת. "זה פשוט ולא מסובך בלי הרעבות ובלי לסבול מהאוכל" אומרת גיל, ואנחנו מבטיחים ליישם. בזמן שאשתו שומרת על הכושר ועל הגזרה, הקשר ההתקפי של מכבי חיפה חוזר היום להתאמן מהפציעה שסחב, ויקווה לפתוח עונה בשיא הכושר.





 

⁦❤️⁩הגברשלי!!!❤️⁩ #שבועטובומבורך #חוזרלהתאמןחזק #זורםאיתיבתמונות #purelove #nofilter #blessed #weekendvibes #mybestman#relax

A post shared by GIL_eden kehat (@gil_kehat_fitness) on



 

True #HAPPINESS in #MYLIFE #vacationmode #momylove #stronglove #fun #momanddaughter #cutest #pinkday

A post shared by GIL_eden kehat (@gil_kehat_fitness) on



 

True #HAPPINESS in #MYLIFE #vacationmode #momylove #stronglove #fun #momanddaughter #cutest #pinkday

A post shared by GIL_eden kehat (@gil_kehat_fitness) on








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי