הלוק האיטלקי של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | האתר הרשמי

לאחר שעבר עם זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס לטורינו, כוכב יובנטוס התחדש בבגדים חדשים כיאה לתושב איטליה: מקטורן לבן, כחול וזהוב של ורסאצ'ה, לא פחות

(גודל טקסט)
שחקן הכדורגל הכי מפורסם של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, מיישם את המשפט "ברומא תהיה רומאי", רק שהוא עושה את זה בטורינו. מעבר לעובדה ש-CR7 וזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס הסתגלו במהירות לחיים באיטליה ונראים מאושרים מאי פעם, הם גם זורמים לחלוטין עם צו האופנה המקומי. עד כדי כך, שמאז הגעתם לטורינו שניהם החלו ללבוש בגדי מעצבים מהשמות הבולטים ביותר במדינה. מסתבר שלזוג תשוקה גדולה מאד לאופנה האיטלקית, והדוגמא הכי עדכנית היא המעיל שלובש רונאלדו בסטורי שהעלתה הדוגמנית הספרדייה שלו.


אמש העלתה רודריגס סטורי שבו היא מופיעה עם רונאלדו ובנו הבכור, רונאלדו ג'וניור, בו הדוגמנית מציגה את המראה של הכוכב הפורטוגלי. "אהבות חיי", כתבה הספרדייה בתמונה שבה מופיעים שלושתם. שחקן הכדורגל לובש מקטורן בגווני לבן, כחול וזהב והדפסים קלאסיים של ורסאצ'ה, שללא ספק מוכיח כי CR7 בחר בסימן ההיכר של המותג האיטלקי, ומה המחיר? כ-3,000 יורו, הגיוני סך הכל. המראה של רונאלדו מעט מפתיע, כי הלוק שונה מאד מזה שאימץ בשנים האחרונות שלו במדריד, שם הופעתו היתה סולידית יותר.


הז'קט עשוי להיות אחד הרכישות שעשתה רודריגס עבור בן הזוג שלה בטיול שעשו השניים במילאנו כששניהם ביקרו באחד הרחובות היוקרתיים ביותר במדינה, שם הדוגמנית הייתה לבושה מכף רגל ועד ראש במותג האיטלקי הנחשק. בעוד סיפרנו לכם כי אמו של רונאלדו, דולורס אביירו התנגדה למעבר של בנה מספרד לאיטליה, נראה כי הצעד הזה עשה לו ולזוגיות שלו רק טוב.




 

Muchos éxitos, mi amor ❤️ @cristiano #juventus

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

M͚E͚R͚A͚V͚I͚G͚L͚I͚O͚S͚O͚

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

Facendo una passeggiata per Milano in Versace total look Feliz semana ❣️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי