אייל גולן נותן כבוד למעריצה

ירדן ונטורה
ירדן ונטורה | Instagram

אחד הזמרים האהובים במדינה העלה אמש (שני) לחשבון הסטורי שלו תמונה של בחורה אלמונית בשם ירדן ונטורה שקיעקעה ציטוט משירו "יפה לך להיות מאושרת". ירדן מאוד התרגשה מהשיתוף וכתבה: "לא מובן מאליו בכלל!"

(גודל טקסט)
נשיא הכבוד של הפועל מרמורק ואחד הזמרים האהובים והנערצים ביותר במדינה, אייל גולן, נותן בעצמו כבוד למעריצה. אמש (שני) העלה הזמר שמחזיק במספר העוקבים הגדול ביותר באינסטגרם בישראל, תמונה לסטורי שלו ובה רואים גוף של בחורה ועליו קעקוע עם ציטוט משירו "יפה לך להיות מאושרת". גולן כתב: "חרוט על הגוף לתמיד, כבוד". בתור חובב קעקועים בעצמו, החליט הזמר לפרגן למעריצתו, שחיכה אתמול ליום הולדתה ה-21. אז מי היא הבחורה ברת המזל ? 

ירדן ונטורה שכאמור חגגה אתמול את יום הולדתה, היא אמנם לא חובבת כדורגל בעצמה אבל הקשר שלה לספורט מגיע מהעיסוק היום יומי שלה, היא מדריכת כושר המתגוררת ביקנעם. המעריצה האדוקה רוכשת אהבה לגולן כבר שנים רבות, והופתעה לגלות שפירגן לה בחשבון הפרטי שלו. את המדור שיתפה בתחושות: "מאוד ריגש אותי כשהוא פרסם את התמונה. לא מובן מאליו בכלל! "

על ההחלטה לקעקע את המשפט משירו של גולן סיפרה ונטורה: "החלטתי לקעקע את המשפט הזה גם בלי קשר לאייל ספציפית. אני מחוברת מאוד למשפט, ולשיר, ורציתי קעקוע ראשון מקורי וקרוב ללב". כמובן שהמאושרת פרסמה את הפרסום של הזמר באינסטוש שלה, כי מה לעשות, לא בכל יום מקבלים פירגון מאייל גולן. כנראה שגם הוא התלהב בעצמו מהמחווה המקועקעת. 




 
 


 

ויש לך קטע עם הים אולי 3 שנים אוהבת חופש רוח בשיער והגלים…. #eyalgolan

A post shared by YARDEN VENTURA (@yarden_14) on

 

A post shared by YARDEN VENTURA (@yarden_14) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי