איזה חלום הגשים סרחיו ראמוס למאלומה?

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

קפטן ריאל מדריד הזמין את הזמר הקולומביאני לצפות במשחק של הבלאנקוס, והעניק לו חיבוק חם, סלפי וחולצה אישית עם הספרה 4 של הבלם האהוב

(גודל טקסט)
בשבת האחרונה מאלומה, הזמר הכי מצליח כיום בעולם, הגשים את אחד מחלומותיו בזכות והודות ליוזמתו של קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. הזמר הקולומביאני ניצל את הגעתו לספרד במסגרת סיבוב ההופעות שלו שיתקיים בין היתר במדינה כדי להגיע לסנטיאגו ברנבאו ולצפות בקרב בין ריאל מדריד ללגאנס שהתקיים במסגרת המחזור השלישי של לה ליגה.


"היום הגשמתי חלום אחד נוסף. ביקרתי בברנבאו בעזרתו של הגדול מגולם. תודה לך סרחיו ראמוס", כתב מאלומה בחשבון האינסטגרם שלו, שבו שיתף חלק מתמונות המפגש שלו עם הקפטן ונראה שהתרגש כמו ילד קטן. בכל זאת, הוא רק בן 24 והוא חולה על כדורגל ולמרות שמדובר באוהד קולומביה מוחלט כפי שראינו במהלך המונדיאל, הקבוצה שאוהד מאלומה מאז שהיה בן 7 היא ריאל.


חוץ מה- 4:1 שראה הקולומביאני במו עיניו ביציע הכבוד והחיבוק האוהב שקיבל, זכה מאלומה גם בחולצה עם הספרה 4 של ראמוס שדאג לחתום לזמר והוסיף גם הקדשה אישית. חוץ מההערצה של מאלומה לריאל ולקפטן שלה, מסתבר שהרווק המבוקש ששמו נקשר בדרך כלל עם שאקירה בזכות הקשר הלאומי שלהם, הוא גם אוהד של אשתו של ראמוס, פילאר רוביו. לא פעם הגיב הזמר הקולומביאני לתמונותיה של הפצצה של ראמוס וכתב: "מושלמת". אין לה איזו חברה לסדר לו?!


 

Hoy cumplí un sueño más… Visite el Bernabéu de la mano de un GRANDE! Gracias @sergioramos ⚽️⚽️

A post shared by MALUMA (@maluma) on



 

Hoy cumplí un sueño más… Visite el Bernabéu de la mano de un GRANDE! Gracias @sergioramos ⚽️⚽️

A post shared by MALUMA (@maluma) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי