לרונאלדו באהבה: הישבן של ג'ורג'ינה רודריגס שובר את הרשת

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | Gettyimages

בת זוגו של כוכב יובנטוס, שעדיין לא מצא את הרשת אחרי שלושה משחקים בסרייה א', החליטה להביע תמיכה פומבית בפנומן: "כמה נעים להרגיש חיבוק חם כשקר לך", כתבה והוסיפה תמונה שלא משאירה מקום לדמיון

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא כבש בשלושת משחקי הליגה הראשונים שלו במדי יובנטוס והתקשורת בארץ המגף כבר החלה לדאוג. הפורטוגלי כבר סופג ביקורות ומי שבאה לעזרתו היא חברתו התומכת, ג'ורג'ינה רודריגס, שהקדישה לבן הזוג מילות עידוד.


"כמה נעים להרגיש חיבוק חם כשקר לך", כתבה רודריגס בפוסט ששיתפה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה והעביר מסר מלא בכוח ובאהבה אותה חתמה במילים "אני אוהבת אותך" לבן זוגה ואביו של ביתם בת השמונה חודשים, אלנה מרטינה.


בתמונה שמלווה את פוסט החיבה בני הזוג שוכבים על של סירה משתזפים ומתחבקים, כשהספרדייה לבושה בביקיני שלא משאיר כמעט מקום לדמיון. דבר שגרף למעלה ממיליון לייקים בתוך פחות משעה ושלל תגובות התומכות בפנומן הפורטוגלי. "CR7 אתה אלוהים, תמיד הכי טוב מחכים לחגוג איתך את הכיבושים", כתבו מעריציו של רונאלדו. אבל, יש גם עוקבים התומכים בביקורת נגד השחקן "עכשיו אני מבין למה הוא לא הבקיע, קשה להתרכז ככה".

 

 

Qué bien sienta un abrazo caliente cuando tienes frío❣️ #TeAmo @cristiano

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

☀️❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

Winning team!!

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

Ayer mientras me preparaba para asistir al evento organizado por @voguespain y @nivea_es Gracias a la artista @vickymarcosg por maquillarme y peinarme. ❤ @yslbeauty FELIZ FIN DE SEMANA ☀️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

G o o d v i b e s ☯️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי