המסר של קורל סימנוביץ' לאירינה שייק‎

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

הנציגה שלנו בברצלונה נחתה באיטליה לתצוגת אופנה ענקית, שם נפגשה עם האקסית הכי מפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו ובמקום נכחה גם ברונה מרקוזין, זוגתו של ניימאר שקיבל הודעה מפתיעה משי אביטל

(גודל טקסט)
זה לא חדש לנו שקורל סימנוביץ', הנציגה השווה של ישראל בליגה הספרדית, מתחככת בכוכבים גדולים ביום יום שלה דוגמת שאקירה ואנטולנה של מסי, אבל דוגמנית על חלל כמו אירינה שייק, זה לא דבר שאפשר להישאר אדישים אליו, גם אם את דוגמנית ישראלית מצליחה בעצמך. אמש (רביעי) סימנוביץ'-רוברטו הגיעה לתצוגה האופנה של הויקטורי'ס סיקרט האיטלקי, מותג ההלבשה התחתונה הענק intimissimi, שם פגשה באקסית המיתולוגית של CR7 שמשמשת כפרזנטורית העיקרית.


קורלי שלנו בעצמה הצטלמה למותג מספר פעמים, אך הפעם הגיעה כאורחת לתצוגת הענק שם בעצמה נדהמה מהיופי של הדוגמנית הרוסייה שהובילה את מצעד ההלבשה התחתונה על המסלול. "אירינה שייק, את גדולה" תייגה הדוגמנית הישראלית את אשת הכדורגלן לשעבר בחשבון האינסטגרם שלה שהציג שלל תמונות וסרטונים מהאירוע הנוצץ. השתיים חלקו גם את שיתוף הפעולה עם המותג האיטלקי וגם דבר נוסף בזמן השהות בארץ המגף.


אז מה עוד הם חלקו? מי שממונה על עור הפנים החלק והמתוח של השתיים, קוסמטיקאית העל מימי לוזון שמטפלת בשייק כבר שנים, עוד מאז שחיממה את מיטתו של רונאלדו, ובשנים האחרונות גם את קורל שלנו שזכתה לקבל טיפולי יופי מוזהבים כמו הרוסייה. חוץ ממנה, גם הסוכן של סימנוביץ', שי אביטל, שרגיל לנשום אבק כוכבות, תפס את בת הזוג של ניימאר, ברונה מרקוזין לתמונה למזכרת ולא שכח לתייג אותה ואת הברזילאי כששלח איחולי אהבה. ואם זה לא מספיק, כל המוזכרים למעלה התרגשו בעיקר לפגוש את שרה ג'סיקה פארקר, השחקנית ההוליוודית ואייקון האופנה.



סימנוביץ' עושה כבוד לשרה ג'סיקה פארקר (אינסטגרם)



וכמובן שלאירנה שייק (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@intimissimiofficial Night #intimissimishow wearing @coralsimanovichbrand

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

ד

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you my @intimissimiofficial family for yet another year together Been with me since the beginning.. love you @sara_santini

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on





גם ברונה מרקוזין של ניימאר הייתה (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי