הלוק החדש של ברונה מרקוזין ואיך הגיב ניימאר?

ברונה מרקוזין
ברונה מרקוזין | Instagram

החצי השני של כוכב פאריס סן ז'רמן החליטה להפתיע את החבר שלה עם שינוי המראה המרענן שלה לבלונד. איך הכוכב הברזילאי הגיב?

(גודל טקסט)
החצי השני של ניימאר, השחקנית והדוגמנית היפייפיה ברונה מרקוזין, החליטה להפתיע את החבר שלה, עם שינוי המראה המרענן שלה. בת ה-23 היא ברונטית טבעית ובסוף השבוע האחרון שיתפה את 31 מיליון העוקבים שלה בלוק החדש והלא צפוי שאימצה לעצמה, כאשר צבעה את שיערה לבלונד פלטינה. השחקנית השתתפה באירוע בניו יורק "נשף היהלום" בחסותה של ריהאנה, שיצרה גאלה מיוחדת כדי לאסוף תרומות לקרן קלרה ליונל.


הברזילאית הופיעה לאירוע עם צבע שיערה החדש. הפריזורה הפלטינה – בלונדינית מזכירה קצת את קים קארדשיאן או קארה דה לוין שעשו זאת לפניה. הסיבה לשינוי הלוק של מרקוזין לא יוצא דופן עבור שחקנית, כיוון שמסתבר שאלו היו הדרישות של התסריט של סרט חדש בכיכובה. במקרה הזה, מעבר ללוק ההורס שלה, מה שתפס את תשומת לבנו אפילו עוד יותר היא התגובה המצחיקה של בן הזוג שלה, כאשר ראה את השינוי לראשונה.


היפייפיה רצתה לדעת מה חושב החבר שלה ואם אפשר גם על הדרך לשתף אז מה טוב, אז היא עשתה שיחת וידאו עם חלוצה של פריז סן ז'רמן והקליטה אותו כדי לתעד את פניו ותגובתו כשיבין שהחברה שלו הפכה בין לילה לבלונדינית. הווידאו שהועלה על ידי השחקנית לחשבון האינסטגרם שלה, לא משאיר שום ספק שניימאר היה מופתע מאוד מהמראה החדש שלה וגם אהב אותו מאד!


זוג הברזילאים הצעיר עסוק מאד, ובזמן שניימאר שורף את הדשא, ברונה שלו מסתובבת בעולם ומאד נהנית להיות בלונדינית, ואפילו העלתה כבר שלל תמונות וסרטונים עם הלוק הזוהר. בפוסט הראשון כתבה: "אומרים שבלונדיניות נהנות יותר. בוא נראה". הפוסט הזה וצבע שיערה החדש גרפו כמעט 4 מיליון לייקים. אז מה אומרים אהבתם אותה ברונטית או שבלונדינית מחמיא לה?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eita ‍♀️

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

They say blondes have more fun. Let's see.

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The Diamond Ball Vestindo @lelisblanc #atelierlelis

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ei, família @pumabrasil, eu já contei pra vocês o quanto meu coração se alegra toda vez que lembro que sou embaixadora de vocês no meu país?! Cês nem imaginam o orgulho que dá. Fico me achando, sorrindo atoa olhando pras nossas fotos. É bom demais ver o resultado de um trabalho que foi tão gostoso de fazer, com tanta gente talentosa, legal e dedicada! Falei pra vocês o quanto me diverti no nosso primeiro photoshoot? Vocês devem ter percebido, pela agitação, pela euforia e o sorriso bobo. Já falei que me identifico muito com o estilo de vocês e que amo as peças? Devem ter percebido isso também pela quantidade de peças que eu "roubei" no dia desse ensaio. E eu já contei que eu admiro muito vocês? O posicionamento de vocês, a forma de pensar, a preocupação em se engajar com causas importantes e atuais. E acho que já disse também que admiro e muito, todas as embaixadoras do time @puma ao redor do mundo, né? Enfim, obrigada por me deixarem fazer parte dele e principalmente por me deixarem ser exatamente como eu sou. Por valorizarem e incentivarem isso, não só em mim, mas em todas as pessoas! Contem sempre comigo! Com muito amor, Bruna. ❤️

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי