גנבה את ההצגה: אשתו לעתיד של ראמוס מסובבת ראשים

סרחיו ראמוס ובת זוגו
סרחיו ראמוס ובת זוגו | אינסטגרם

פילאר רוביו בירכה את השחקן שלה על בחירתו ב-11 של השנה של פיפ"א: "מזל טוב אהבה שלי, בפעם התשיעית! הפרס הזה הוא על המאמץ שלך כל יום ועל הכישרון שלך"

(גודל טקסט)
נכון שקשרה של ריאל מדריד לוקה מודריץ' קטף אמש (שני) את תואר שחקן השנה של פיפ"א, אך ללא ספק שני הגיבורים הבלתי מעורערים על השטיח הירוק בטקס הפרס הטוב ביותר לשנת 2018, היו הזוג הספרדי, סרחיו ראמוס ובעיקר אשתו העתידית ואם ילדיו, פילאר רוביו, שמשכה את עיקר תשומת הלב כשנראתה מיליון דולר לצידו של קפטן ריאל.


ראמוס, נזכיר, נבחר בין ה-11 של השנה. זוגתו כתבה לו בעקבות הזכייה: "אתה מראה לנו שאין מטרות בלתי אפשריות". השניים הגיעו ללונדון ותפסו את תשומת הלב עוד בשדה התעופה כשהיו לבושים טיפ טופ, והשיא היה על השטיח הירוק כשמגישתהטלוויזיה הספרדית גרמה לכל הלסתות להישמט עם הגזרה שהציגה בשמלת ערב מנצנצת וחושפנית. השניים יוצאים מאז 2012, ורוביו בת ה-40 גורמת לנשים הצעירות ממנה בהרבה להחוויר לידה.


שמונה שנים מפרידות בין בני הזוג, להם שלושה ילדים. בדומה למסי ואנטונלה הם מתכננים חתונה בקרוב כך שהשנה הקרובה הולכת להיות מאד מיוחדת עבורם. אמש לאחר סיום הטקס, רוביו לא שכחה להעלות תמונה ראשונה של השניים יחד, שם בירכה את השחקן שלה בצורה תמציתית יותר: "מזל טוב אהבה שלי , בפעם התשיעית! הפרס הזה הוא על המאמץ שלך כל יום ועל הכישרון שלך. אוהבת אותך מאוד ".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

✈️ #TheBest with my love @pilarrubio_oficial #FIFAFootballAwards

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ready!!!! @sergioramos #thebestawards

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eres increíble @sergioramos y cada día nos demuestras que no hay metas imposibles. Todo está en creer. Si lo crees, lo creas. Todo un referente y todo un ejemplo. No podría tener mejor compañero de vida. Enhorabuena de nuevo, cariño! @world11

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי