מה הקשר בין שיר אלמליח למאי גולסה?

מאי גולסה
מאי גולסה | Instagram

אחותו של קשר מכבי תל אביב, שני, מעצבת שמלות כלה וערב בחרה בשיר אלמליח להוביל את קטלוג שמלות הכלה שלה ושילמה לה עבורו כמאה אלף דולר. המדור מציע לשני לתת לגיסתה להיות הפרזנטורית הבאה של הקמפיין

(גודל טקסט)
בזמן שקשרה של מכבי תל אביב, אייל גולסה, מתכונן לדרבי הראשון הלוהט של העונה שייערך ביום שני הקרוב, הנשים בחייו תופסות את תשומת ליבנו. עוד בתחילת השנה דיווחנו לכם כי אשתו של אחיו, שני גולסה, מעצבת שמלות כלה וערב, בעלת חנות בוטיק מיוחדת בסגנון צרפתי הממוקמת בעיר כפר סבא, בחרה בשיר אלמליח להוביל את קטלוג שמלות הכלה שלה ושילמה לה עבורו כמאה אלף דולר, כעת, מצאנו את מי שיכולה להחליף אותה בקמפיין הבא.


בזוגיות או לא, נהנינו מתמונות פוטוגניות במיוחד של הדוגמנית הבינלאומית בשמלות כלה, למרות שהצהירה שממסד הנישואים רחוק מלדבר אליה וכי היא לא רואה את עצמה מתחתנת בקרוב אחרי הגירושים מאלרואי כהן, הצילומים יצאו מרהיבים ושיר נראית מדהים בלבן. המדור לא היה יכול להתעלם ממישהי שבטוח תגבה משני פחות ממאה אלף להצטלם בשמלות כלה והיא לא אחרת מגיסתה ואשתו של אייל, מאי גולסה. יצא לכם לראות את הגזרה של האמא השווה הזאת לאחרונה?


בדיוק בגלל זה אנחנו פה. בשבוע שעבר שני חגגה יום הולדת במסיבת הפתעה שארגן לה בעלה ואפילו הפתיע עם הזמר האהוב ביותר על כדורגלני הליגה, רן שפיר, וכשאחיה ואשתו הגיעו להרים, המדור החסיר פעימה. מיסיס גולסה כמו הרבה נשות כדורגלנים אחרות, פוקדת את החדר כושר לעיתים תכופות ומתהדרת בגזרה פיגוזית למדיי. ולא רק זה, נזכיר שהיא גם אמא לאדל בת השלוש, ככה שהנתונים מרשימים אפילו עוד יותר. זה בדיוק הזמן של המעצבת המוכשרת לבחור בדוגמנית הבאה שתחליף את אלמליח להוביל את הקטלוג הבא של שמלות הכלה, ואנחנו הכתרנו את גברת גולסה כמתאימה ביותר ואין כאן שאלה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#mywork #mystyle #myfashion #mylove #mystyle #weddingdress #wedding #fashion #white

A post shared by S&G Design (@shanny_golasa_design) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by S&G Design (@shanny_golasa_design) on







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי