כסף מדבר: רונאלדו מרוויח את רוב הונו מהאינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

על פי פורבס, הכוכב הפורטוגלי מרוויח 641,000 יורו עבור כל פוסט שמפרסם בחשבון הפרטי שלו, הרבה יותר ממסי וניימאר. ליובנטוס עצמה אין יותר עוקבים ואינטראקציות מאשר לכוכב שלה

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו הוא ללא ספק הספורטאי המרוויח ביותר ברשת החברתית הענקית כשהוא עומד על 142 מיליון עוקבים ששולחים אותו לרשימת חמשת הכוכבים עם הכי הרבה עוקבים בעולם לצד שמות גדולים כמו קיילי ג'נר וביונסה. הכדורגלן הפורטוגלי משלשל לכיסו עד כ- 641,000 יורו לכל פירסום, הרבה לפני יריביו הגדולים ניימאר וליונל מסי, המרוויחים על פרסומים באינסטוש 513,000 ו 427,000 יורו בהתאמה.


הנתונים נחשפו על ידי מגזין פורבס, אשר קובע קריטריונים להערכה של חשבונות האינסטגרם המנופחים. בין היתר מסתכלים על לייקים ותגובות וקל להבחין כי מדובר בפלטפורמה שיווקית משומנת. כלומר רק כדי שתיכנסו לפרופורציות, על כל פרסום באינסטגרם, הרכש הנוצץ של יובנטוס יכול לרכוש דירה בישראל מבלי לקחת משכנתא. כ-31 מיליון יורו ירוויח רונאלדו לעונה בשורותיה של הגברת הזקנה, אבל עם כמה פרסומים בחודש בחשבון השמן שלו, הוא בקלות מרוויח הרבה יותר.


כמובן שגם במועדון האיטלקי מודעים לנתונים המרשימים האלו, והסיבה הגדולה להחתמתו היא התקווה ש"מר צ'מפיונס ליג" יעזור לה לזכות בגביע עם האוזניים הגדולות בפעם הראשונה אחרי 22 שנה. אבל, יש שורת סטטיסטיקה נוספת שמעניינת את יובנטוס. מעבר לאינסטוש, לקבוצה האיטלקית יש כ-32.7 מיליון לייקים בפייסבוק. לכריסטיאנו רונלדו יש פי 3.6 – יותר מ-122.6 מיליון לייקים. בנוסף, לרונאלדו יש יותר מ-74.5 מיליון עוקבים בטוויטר. גם אם מחברים את כל החשבונות הרשמיים ואלו שעוסקים ביובנטוס, אין לאלופת איטליה יותר עוקבים ואינטראקציות מאשר לפורטוגלי.


הכנסות יובנטוס מחסויות, פרסום ומרצ'נדייז עומדות על כ-114 מיליון יורו (נכון לליגת הכסף של דלויט 2018). לפי פורבס, ההכנסות מחסויות של כריסטיאנו רונאלדו בשנה האחרונה עומדות על כ-35% מזה. אז לא רק שכבש יותר שערים מיובנטוס בליגת האלופות מאז שהחל לשחק בטורניר, רונאלדו הוא גם מותג בינלאומי גדול יותר מהענקית מטורינו. יובנטוס רואה בן ה-33 את הפוטנציאל שיכול להקפיץ אותה לרמת ההכנסות והמעמד המקצועי והכלכלי של ריאל מדריד וברצלונה.


וקצת כדי להבין היכן מדורג הפנומן ביחס לעולם, עם 142 מיליון עוקבים הוא צמוד חזק לזמרת סלינה גומז, לה 143 עוקבים. עם זאת, סלינה וכריסטיאנו נשארים רחוק מהמנהיגה הגדולה של הרשימה: קיילי ג'נר, שבגיל 21 היא מכניסה 850,000 € לפרסום. (כן גם לנו נשמטה הלסת). קים קרדשיאן ושאר אחיותיה נמצאות ברשימה גם הן לצידם של ביונסה, ג'סטין ביבר ודוויין ג'ונסון. שחקני כדורגל נוספים שמרוויחים הון מהרשת החברתית אך נמצאים במרחק רב משלושת הכוכבים המוזכרים לעיל: דייויד בקהאם עם 257,000 יורו לפוסט, גארת 'ביל עם 158,000 זלאטן איברהימוביץ' עם 150,000 ולואיס סוארז עם 128,000.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Always on the ball #CR7Underwear FW18 campaign out now! New styles on www.CR7underwear.com

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When the moment calls, hydration matters #Herbalife24 #CR7Drive #BehindTheResults

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Catch my CR7 Fragance now ➡ https://bit.ly/2KvEX3N #CR7 #CristianoRonaldo #Fragance #MensGrooming #Grooming #AfterShave #Football

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי