לקראת חתונת השנה: נטע אלחמיסטר כלה

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

בקרוב מאוד היא תצעד יד ביד עם רמי גרשון לחופשה, אבל עוד קודם לכן היא דגמנה שמלות לבנות מהקולקציה של "ברטה" ועלתה לראשונה על מסלול דוגמנות בניו יורק. וכן, גם שם היא גנבה לכל דוגמניות העל את ההצגה

(גודל טקסט)

רק התחלנו את העונה וכבר הראש חושב על הפגרה הקרובה, אז חתונת השנה של נטע אלחמיסטר ורמי גרשון תתקיים בקול תרועה ותשכיח מאיתנו את הטירוף סביב האירוע המדובר של סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ' בקיץ האחרון. בזמן שהשניים נהנים מהפקת ענק של אירית רחמים שעוזרת להם בכל הפרטים הכי קטנים, הדוגמנית היפייפיה בת ה-24 עושה ספוילר לבעלה ולכולנו כמה יפה היא הולכת להיות בשמלת כלה.

אתמול (שישי) היה זה יום מאד מרגש עבור הראשלצ"ית שבדרך כלל אנו רגילים לראות אותה מושלמת בביקיני, אך אתמול עלתה על השמלות הכי נוצצות ולבנות מקולקציית שמלות הכלה והערב של "ברטה". מעצבת האופנה הישראלית המפורסמת פתחה את שבוע האופנה לכלות בניו יורק עם התצוגה הכי מדוברת בעיר, אותה הובילה אלחמיסטר לצד דוגמניות על מקומיות. זאת הייתה הפעם הראשונה של היפייפיה על המסלול וגם הפעם הראשונה שלה בתפוח הגדול כך שעבר עליה סוף שבוע מרגש במיוחד.

על המסלול יצא לנו כבר לראות אותה בתצוגת בגדי הים שלה, אך לצד דוגמניות על שגבוהות ממנה כמעט בראש, עוד לא ראינו את מיסס גרשון טו בי שלא משנה היכן תשימו אותה, היא תמיד תמגנט אליה את כל תשומת הלב. בנוסף, זו לא הפעם הראשונה שהדוגמנית נכנסת לשמלות כלה, הרי הצטלמה בעבר לא פעם אחת לקולקציית שמלות הכלה של "עובד כהן", אך זו הפעם הראשונה מאז שינתה סטטוס למאורסת לבן הזוג ושחקנה של מכבי חיפה. השאלה המעניינת ביותר היא, איזו מעצב/ת תבחר נטע לערב המרגש ביותר בחייה? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי