לניימאר יש תחרות: אמבפה הוא האליל החדש של בנו

ניימאר אמבפה
ניימאר אמבפה | Instagram

אחרי הניצחון המוחץ 0:5 על ליון אמש בו אלוף העולם הצעיר הפציץ רביעייה ב-13 דקות, חברו לקבוצה פירגן כשהעלה תמונה משותפת של השניים עם בנו ורשם: "בני והאליל החדש שלו"

(גודל טקסט)
קיליאן אמבפה בן ה- 19 הפך לגיבור המשחק אמש (ראשון) כשפ.ס.ז' מחצה את ליון 0:5 בתצוגה מרהיבה ביותר. החלוץ הצרפתי כבש לא פחות מארבעה מתוך חמשת הגולים של הפאריסאים ועשה זאת בפחות מ -13 דקות, עובדה המוכיחה את הפוטנציאל הבלתי ניתן לעצירה של החלוץ הצעיר מאוד שכבר הספיק להפוך לאליל הגדול של בנו של חבור לקבוצה, ניימאר.


"הבן שלי והאליל החדש שלו", הסביר ניימאר בחשבון האינסטגרם שלו, ל-103 מיליון עוקביו. בתמונה ששיתף, מופיע אמבפה מחייך בחדר ההלבשה של פ.ס.ז' כשהוא מחבק את דייוי לוקה הקטן, שמופיע גאה עם מי שמאז המשחק אתמול, הוא השחקן האהוב עליו באישורו של אביו כמובן.


מאחר ששניהם הגיעו לסגל הפריזאי בעונה שעברה בקיץ, ידידותם הולכת וגדלה, כמו גם ניצחונם בליגה 1. בניגוד לחרושת השמועות על כך שהשניים יריבים גדולים ומושבת הברזילאים של הקבוצה מקנאה בצרפתי הצעיר, אפשר לראות שהשניים אכן קרובים ומאד מפרגנים אחד לשני.


בתמונה נוספת שהעלה ניימאר, מופיעים השניים על כר הדשא במהלך המשחק, והוא הוסיף אייקונים של 4 כדורי רגל פלוס אחד שלו עם אייקון של רקדן המתייחס לאמבפה שרקד אתמול באיצטדיון. בתגובה הגיב לו החלוץ אייקון של כתר ודגל ברזיל. אז מספיק עם השמועות על היריבות כן?! מדובר בחברים של ממש. עובדה שדייוי לוקה, בנו של ניימאר נהנה מאד מהחברות של שני השחקנים בתחום המשחק וראה איך אבא פתח את מטווח הגולים עם פנדל שכבש בדקה התשיעית.


הילד בן השבע גם קיבל כדור שחתם עליו אמבפה ואפילו נרדם עליו בדרך הביתה עם אביו. "ברכותי, אחי" פירגן שוב הברזילאי בתמונה נוספת של חדר ההלבשה שבה מצולמים שלושתם. אחרי כל האדרנלין והשמחה, ניימאר גם משתף את העוקבים שלו שכמו כל אבא שהילד שלו נרדם ברכב בשעה מאוחרת בדרך הביתה, הוא מרים אותו ולוקח אותו למיטתו בשקט בשקט. תוך כדי שהוא מראה את זה בסרטון וידאו, קיבלנו הצצה למסדרון בדירתו של הברזילאי שכנראה אוהב את עצמו לא מעט. שימו לב לתמונה בסוף המסדרון.



ניימאר משכיב את בנו לישון (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

meu filho e seu novo ídolo … Merci Crack @k.mbappe

A post shared by EneJota neymarjr (@neymarjr) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚽️+⚽️⚽️⚽️⚽️ @k.mbappe

A post shared by EneJota neymarjr (@neymarjr) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי