אימו ואחותו של רונאלדו יוצאות בקמפיין תמיכה‎

כריסטיאנו רונאלדו עם אמו מריה דולורס
כריסטיאנו רונאלדו עם אמו מריה דולורס | Gettyimages

משפחתו של CR7, שהואשם בתקיפה מינית על ידי קתרין מאיורגה האמריקאית, יוצאת להגנתו בקריאה לתמוך בו ברשתות החברתיות. אחותו קטיה: "שימו תמונה של אחי, למכן האיחוד של העם ולמען הצדק"

(גודל טקסט)
זה היה רק עניין של זמן עד שנדווח לכם על כך שאמו של כריסטיאנו רונאלדו, דולורס אביירו, פתחה בקמפיין תמיכה לבנה לאחר שנפתחה מחדש חקירת התלונה שהגישה קתרין מאיורגה האמריקאית נגד שחקן יובנטוס על תקיפה מינית ב -2009. הפרשה הזאת גרמה לעיתונות הבינלאומית בשבועות האחרונים להתעסק בנושא באופן יום יומי, ולפרסם בכל יום פרט חדש נוסף. כעת, החליטה האם לגונן על בנה גם ברשתות החברתיות.


אחותו, קטיה אביירו, הולכת בעקבותיה של האם ושיתפה אמש (שני) תמונה של רונאלדו לבוש כמו סופרמן עם שני תיוגים. הראשון מהם, "רונאלדו אנחנו איתך עד הסוף" והשני, "צדק ל- CR7". עם תמונה זו, האחות התומכת מבקשת ממעריציו ואוהדיו של הפורטוגלי להחליף את תמונת הפרופיל שלהם לזו של רונאלדו וליצור שרשרת תמיכה לשחקן במשך שבוע. "אני רוצה לראות למי יש את האומץ לשים את התמונה בפרופיל שלו במשך שבוע ולהביע את התמיכה בו. באיטליה, בפורטוגל, בשבילו, למען האיחוד של העם ולמען הצדק. הוא ראוי לזה" כתבה מתחת לתמונה ששיתפה. אלפים כבר נרתמו לבקשתה של האחות הנמרצת.


קטיה אביירו היא המגינה הגדולה ביותר של אחיה בפומבי ובכל פעם שהיא יכולה, היא יוצאת להגנתו בכל נושא אפשרי. לאחרונה, אביירו הביעה את זעמה כאשר רונאלדו קיבל כרטיס אדום בבכורה של יובנטוס בליגת האלופות. "בושה בכדורגל, הצדק ייעשה. הם רוצים להרוס את אחי, אבל אלוהים אף פעם לא ישן, מביש", הוא כתבה בפרופיל האינסטגרם שלה, מלווה את ההודעה עם תמונה של כריסטיאנו לובש את מדי יובנטוס.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boa sorte filho e para a tua equipa porque juntos somos mais fortes .Força Juventus ⚽️⚽️⚽️

A post shared by Maria Dolores (@doloresaveiroofficial) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Quero ver quem tem coragem de pôr esta foto no perfil por uma semana e fazer uma corrente por ele…POR PORTUGAL ,POR ELE ,PELOS NOSSOS ,PELA UNIÃO DO POVO ….PELA JUSTIÇA ELE MERECE. #ronaldoestamoscontigoatéaofim #justiçacr7 #nãoporqueémeuirmãmasporqueelemereceonossoapoio #deusnuncafalha #deusnocomando

A post shared by Katia Aveiro (@katiaaveirooficial) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי