בת זוגו של מיכאל אוחנה הצטרפה למעודדות של מכבי תל אביב

הדר דיזהב
הדר דיזהב | Instagram

זוגיות בריאה: הדר, הצמודה של כוכב הפועל באר שבע, הצטרפה לשורות אלופת ישראל בכדורסל. ואיך הגיב הקשר? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)
הנה דוגמא יפה לזוגיות בריאה. בעוד אנו ממתינים לו שישוב למגרשים, מיכאל אוחנה, קשרה של הפועל באר שבע, מפרגן לבת הזוג שלו הדר דיזהב, רקדנית מקצועית שהצטרפה לשורותיה של להקת המעודדות של מכבי תל אביב בכדורסל. איך קרה כזה דבר? פשוט מאד. אוחנה אמר לזוגתו שכל עוד מדובר במכבי סל, וכמובן לא בקבוצת הכדורגל, אין לו בעיה. צודק? בטח צודק!!


ראשית, הדר כזכור מגיעה כבר שנים לתמוך בשחקן שלה במגרשים בכל משחק וכעת הגיע תורו לפרגן לקריירה שלה והוא עושה את זה כמו שצריך. זו ממש לא הפעם הראשונה שהירושלמית מככבת אצלנו במדור, אחרי שרקדה באינספור הפקות, מופעים ופרסומות, הגיעה ההזדמנות מקבוצת הכדורסל הצהובה כחולה והיא החליטה ללכת על זה. "זה עוד פרויקט חוויתי בדרך בקריירה שלי. אני תמיד שמחה להופיע מול הרבה קהל" מספרת לנו הרקדנית היפיפייה שאם אתם זוכרים, בשבוע שעבר חגגה לבן הזוג שלה 23 ואירגנה לו להיות טייס ליום אחד.


"לפני כולם אני המעודדת הפרטית של החיים שלי, מיכאל אוחנה. בכדורגל אני כמובן אוהדת הפועל באר שבע, והשנה הצטרפה מעודדת חדשה למכבי תל אביב בכדורסל" כתבה באינסטגרם מתחת לתמונה שלה עם התלבושת והפונפונים המסורתיים. אם זה לא דו קיום, אנחנו לא יודעים מה כן.


אז מעבר לעובדה שכעת השניים ידעו לשלב אדום וצהוב בחיים שלהם, נזכיר לכם שמי שמנהלת את להקת הרקדניות של מכבי סל היא גל גולד, גם היא שם סופר מוכר בתעשיית הריקוד וגם היא כמו דיזהב כיכבה במדורינו לא פעם, לאחרונה בסרטון העידוד שהעלתה לפני משחקה של נבחרת ישראל בקמפיין האחרון ביחד עם הילה פילו, שגם היא חלק מלהקת המעודדות. אז תתכוננו, לא רק ביציעים של הפועל באר שבע, מעכשיו הדר דיזהב תפציץ על הפרקט בהיכל מנורה מבטחים! יאללה מכבי! וגם – יאללה הפועל!!!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

soon…✨ Photography @mozesart לפני כולם אני המעודדת הפרטית של החיים שלי @michaelohana9 בכדורגל אני כמובן אוהדת את הפועל באר שבע.❤️ והשנה הצטרפה מעודדת חדשה למכבי תל אביב בכדורסל @maccabitlv @maccabidanceteam

A post shared by Hadar Dizahav (@hadardizahav) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maccabi Tel Aviv DANCE TEAM!

A post shared by gal_gold_dance_infoℹ (@gal_gold_dance_info) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבה של פעם בחיים. יום הולדת שמח אהוב שלי❤️

A post shared by Hadar Dizahav (@hadardizahav) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי