מסי באיחוד משפחתי אחרי ריב עם הספר שלו

מסי
מסי | Instagram

הכוכב הארגנטינאי חגג את יום ראשון בחברת יקיריו במקום יוצא דופן בגבול עם צרפת והופיע עם פריזורה מחשמלת

(גודל טקסט)
אחרי שראינו איך בילו הכדורגלנים הישראלים את סוף השבוע האחרון של פגרת הנבחרות בחופשות ספונטניות וקצרות, הנה דוגמא טובה לאיך לנצל את השבת. ליאו מסי מנצל את רוב הפגרות והחופשות שלו לנוח וליהנות מהמשפחה שלו. הארגנטינאי שכרגע נמצא מחוץ לסגל נבחרתו כפי שהחליט, נהנה מכל רגע עד לחזרתה של הליגה. במהלך סוף השבוע ועד לרגע זה ממש, נסע מסי לאזור סרדניה, שם נופים מרהיבים ישטפו לכם את העיניים בגבול של ספרד עם צרפת.


לפרעוש יש בית בבולוויר, ושל הוא בילה בימים האחרונים עם משפחתו, כפי שיכולנו לראות דרך הסטוריז שפירסמו שלהם. אמש, ביום ראשון, סוף השבוע שם בספרד, החליט הארגנטינאי לאכול ארוחה גדולה יחד עם משפחתו במסעדה ידועה באזור: La Formatgeria de Llívia. במפגש השתתפו אשתו אנטונלה, ילדיו טיאגו, מתאו וסירו, אחיו מתיאס, רודריגו ומריסול, והוריהם חורחה וסיליה, וכמובן גם אחייניו. מיותר לציין מי שילם את החשבון כן?


המסעדה ממוקמת במפעל גבינה ישן שקוע כשאחת האטרקציות המרכזיות של המקום היא נופים מרשימים מהחלונות הגדולים. המיקום המפואר והמטבחים הפנטסטיים, המשלבים את מסורת האזור עם נגיעות המודרניות, הצליחו למשוך את תשומת לבו של הפנומן שבעיקר התלהב מהגבינות תוצרת בית. חוץ מזה משפחת מסי המורחבת התענגה על בשר בבישול ארוך עם אבן, דבר אשר ללא ספק יש להעריך במשפחה הארגנטינאית החובבת בשר ואסאדו. דבר אחד לא היה לנו ברור בכל הסופ"ש המשפחתי הפסטורלי הזה, מה עובר על השיער שלך מסי?


או שהפרעוש מנסה לחזור אחורה בזמן לשנת 1995, או שכנראה עבר חתול שחור בינו לבין הספר שלו. אנטונלה מתוקה, לטיפולך.  

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Equipo ganador

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי