הבייבי החדש של מאור בוזגלו: פוטגול בישראל

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אינסטגרם

שולחנות הכדורגל נמצאים כבר בחדרי ההלבשה של בית"ר ירושלים, מכבי נתניה הפועל חדרה. ואם זה תלוי במאור בוזגלו, הם בדרכם לכל המועדונים בארץ

(גודל טקסט)
מאור בוזגלו, שעשה את הבכורה המחודשת שלו במדיה של בית"ר ירושלים במשחקה האחרון מול מכבי ת"א בשבוע שעבר, מצטלם בימים אלו לעונה השלישית של "הבוזגלוס". אם תשאלו אותו, הוא מרגיש בתחילת הקריירה. במקביל לעבודה הקשה על המגרש, פועל מאור גם מחוץ למגרש. קבלו את הבייבי החדש של MB11: "פוטגול"- שולחנות הכדורגל שכובשים את הליגה ונמצאים כבר בחדרי ההלבשה של: בית"ר ירושלים, מכבי נתניה הפועל חדרה, בדרכם לכבוש את כל המועדונים בארץ.



במכבי נתניה כבר נהנים


הפוטגול הוא פרי יצירתו של הקשר הכי מפורסם בישראל. מדובר במוצר אותו פיתח בוזגלו בשנתיים האחרונות, כשהכל התחיל עוד כששיחק במדיה של האלופה. "לפני ארבע  שנים בערך הבאתי לב"ש את השולחן הראשון, המשחק היה לי בראש ורציתי לפתח אותו באותו שלב כשחקן פעיל, אבל לא היה לי יותר מידי זמן להתקדם עם זה ולכן הרעיון נדחק הצידה", מספר בוזגלו.


בשנה האחרונה, בזמן שעבר שיקום אחרי הפציעה בברך, חשב בוגזלו שזה הרגע המתאים להכניס את המשחק הזה כתרבות בארץ, כשהראש התפוצץ לו מרוב רעיונות כשהמרכזי ביניהם: להקים ליגה בארץ/ טורנירים. "לדעתי זה מוצר שחייב להיות בכל בית, מחלקת נוער/ קבוצה מקצוענית/ בתי ספר וכדומה" אמר בוזגלו והוסיף: "זה משפר זריזות, טכניקה, חשיבה, מהירות תגובה, תיאום והכי חשוב, זה משחק מהנה ומגבש חברתית".



בהפועל חדרה ההנהלה צ'יפרה את השחקנים


מהרגע הראשון, השולחן כבש את ליבם של שחקני הליגה, כשהוא עמיד בגשם ובשמש ואפילו אפשר לעמוד עליו ולהגיע פיזית לרשת. אפשר לשחק 1 על 1, או 2 על 2. ומה היתרון בלשחק כדורגל סביב שולחן? "פוטגול מדבר לכולם כך שאתה לא חייב להיות מקצוען עם טכניקה של שחקן מקצועי. אתה יכול להיות פשוט אתה, עם הנאה ואהבה גדולה לכדורגל בשביל לשחק את זה", הוסיף בוזגלו לשמחתם של חובבי הכדורגל. 



שולחן הפוטגול של מאור בביתו


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MY OVE

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי