מה אמרה שאקירה לאקסית של ניימאר?

רחבה
רחבה | Instagram

האקסים הטריים ניימאר וברונה מרקוזין, נראים עסוקים ושמחים, כל אחד בשלו. הדוגמנית/שחקנית ברזילאית הגיעה אמש בהופעה של לא אחרת מאשתו של ג'רארד פיקה והשתיים נפגשו מאחורי הקלעים

(גודל טקסט)
עוד לא הספקנו לנגב את הדמעות, וכבר האקסים הטריים ניימאר וברונה מרקוזין, נראים עסוקים ושמחים, כל אחד בשלו. אמש (שני) הדוגמנית/שחקנית ברזילאית הגיעה לאצטדיון פארק אליאנז בסאו פאולו, לצפות עם חברותיה הטובות בהופעה של לא אחרת משאקירה' אשתו של כדורגלן אחר, ג'רארד פיקה, ששרפה את ליבם של הברזילאים ומילאה את ההיכל בקצב מטורף שלא פסק במשך כמעט שלוש שעות.


"בסאו פאולו שרים בספרדית", כתבה הזמרת בהתלהבות, לאור היריבות הבלתי פוסקת של ברזיל-ספרד-ארגנטינה והוכיחה שגם דוברי הפורטוגזית יודעים לזמזם את כל שיריה בספרדית. מי שעוד פטפטה איתה בשפת האם שלה אמש היא האקסית הטרייה של ניימאר, שבאופן מתבקש נכנסה מאחורי הקלעים לפגוש את הזמרת המצליחה. "את צעירה ויפייפיה. תמשיכי לטרוף את העולם", אמרה שאק לברונה לפי התקשורת הברזילאית, שכזכור כבר מספר ימים מתמודדת עם הפרידה ממי שהיה החצי השני שלה במשך קרוב לשש שנים.


כנראה שחברותיה הטובות של הדוגמנית שחקנית היפייפיה כל כך התרגשו לפגוש את הזמרת, שהן צעקו וחזרו אחרי דבריה של שאקירה כך שלא מעט אנשים שמעו את הדברים ותוך רגע העניין הפך לכותרות בכל האתרים בברזיל. ברונה הנבוכה הסמיקה, חייכה וחיבקה אותה חזק. בזמן שהיא מקבלת חיזוקים מהזמרת הכי אהובה באמריקה, האקס שב לפאריס אחרי ששהה בפורטוגל לצד חברו הגולש, גבריאל מדינה, ולקח אותו איתו בחזרה לצרפת. כנראה שהוא צריך בעצמו עידוד וחיזוק בימים אלו, וחברו הברזילאי נמצא איתו בכל מקום. בדירתו משחקים פיפ"א, באימונים של פ.ס.ז', ממש תחליף ראוי לבת זוג.


ואנחנו עדיין לא מבינים מר ניימאר, איך ויתרת על הפרח הזה שהיה לך בחיים. נצטרך להמתין לתגובתו של החלוץ שבינתיים שומר על שתיקה מוחלטת.


         

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brazukasss in Paris @marquinhosm5 @thiagosilva_33 @neymarjr @danialves @psg

A post shared by G. Medina (@gabrielmedina) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

São Paulo entero cantando en español! Shak

A post shared by Shakira (@shakira) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brasil, Eu te amo! Obrigado! Shak

A post shared by Shakira (@shakira) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי