עומר אדם שומע? ג'ון אוגו איז אין דה האוס. צפו

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

יממה לפני שהזמר המפורסם בישראל הוציא את שירו החדש "מאושרת בלעדיי", שחקני הפועל ב"ש הגיעו לערב גיבוש ביישוב עומר, שם ארגנו עבורם ערב בשרי מהסרטים והקשר הניגרי נתן ביצוע משלו לשיר "שני משוגעים"

(גודל טקסט)

 איזה דבר זה טיימינג. הבוקר (חמישי) שחרר עומר אדם לאוויר את שירו החדש "מאושרת בלעדיי" ואתמול בלילה אחד משחקניה של הפועל באר שבע עשה לו יופי של קידום. לפני שהם פוגשים את מכבי נתניה בשבת הקרובה ומגיעים למרכז, שחקניה של אלופת המדינה הגיעו לערב גיבוש ביישוב עומר, שם ארגנו עבורם ערב בשרי מהסרטים. השולחן היה כל כך עמוס וענק שנראה היה כאילו מדובר בליל סדר ולא בערב גיבוש קבוצתי.

כמות הבשר שהכין אלי אטדגי, שף שמגיע עד הבית הייתה עצומה, כולל האלכוהול והשירים ששרו השחקנים שנהנו מכל הפינוקים ומערב קריוקי מבדר. אחד מאלו שתפסו את תשומת ליבנו והפעם לא בגלל צעדי הריקוד הנהדרים שלו היה ג'ון אוגו שנתן ביצוע משלו ל"שני משוגעים" הלהיט של אדם שכיכב בקיץ האחרון בכל מקום. העברית של הניגרי הייתה מאד מרשימה וללא ספק בלטה בין כל אלו שהחליטו לתת ביצועים ולהפגין את כישורי השירה שלהם.

גם דיא סבע, מיכאל אוחנה ובן שהר נתנו יופי של ביצועים בערב שהיה כולו בסימן של כיף ויציאה מהשגרה. בלטו בהיעדרם, ברק בכר ואלונה ברקת.








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי