הביאה את ה-1:5: המחווה של קורל סימנוביץ' בקלאסיקו

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

הדוגמנית היפהפייה ואשתו של סרג'י רוברטו התייצבה בקאמפ נואו וראתה משחק היסטורי כשהיא לבושה בחולצה עם המספר של בעלה, לאחר המשחק הם יצאו עם הזוג אלבה לחגוג. הרכש הנשי הכי טוב של הקטלונים או לא?

(גודל טקסט)
בחלומות הכי מתוקים שלהם אוהדי ברצלונה לא העזו לפנטז שהקלאסיקו הראשון של העונה בלה ליגה יסתיים בצורה הזו. 1:5 היסטורי וענק על היריבה הנצחית, ריאל מדריד במסגרת המחזור העשירי בקאמפ נואו ואין דבר טוב יותר עבור שחקניה של בארסה מאשר העידוד והתמיכה שהם מקבלים מהמשפחות. תשאלו את סרג'י רוברטו, שהחצי השני והיפה שלו, אשתו קורל סימנוביץ' הגיעה כמו בכל משחק ביתי, לעודד את הגבר שלה והפעם בדרך מאד יצירתית.


קורל שלנו לבשה חולצה עם המספר של בעלה, 20 ומעל הכיתוב "קורל" כדי שהאוהדים של בארסה ידעו להגות את שמה בצורה מושלמת. תגידו שעם מחווה כזאת היא לא "הרכש" הכי שווה שיש לבארסה, לפחות בגזרה הנשית. קורל וסרג'י החליטו לחגוג את הניצחון הגדול ביחד עם החברים הטובים, ג'ורדי אלבה ואשתו רומרי ונטורה וקינחו את הערב בארוחה מפנקת במסעדה מקומית.


מעבר לזוג הישראלי-ספרדי שלנו בברצלונה, בהיעדרו של ליאו מסי מי שלקח את הפיקוד היה חברו הטוב, לואיס סוארס, שכבש שלושער אדיר, כאשר את הראשון מבין שעריו הקדיש לשלושת ילדיו. כזכור, הצעיר מביניהם, לאוטי, נולד במהלך השבוע שעבר וכבר מככב על החולצה של אבא מול מיליוני צופים. "ברוך הבא לאוטי" נכתב על חולצתו של האורגוואי הלוהט שרק חיכה לכבוש כדי להשוויץ בילדיו המתוקים. אשתו סופי נשארה עם הבנים בבית ואילו ביתו הבכורה דלפינה ישבה ביציע עם החברים הטובים, מסי ובנו טיאגו ששימשו כבייביסיטר.







חוגגים את החמישייה עם משפחת אלבה (אינסטגרם)





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FELIZ de poder ayudar al equipo y por el gran partido que hicimos todos. Gracias a mis 4 amores por apoyarme siempre y gracias afición por estar siempre con nosotros!!!! FORÇA BARÇA REALLY HAPPY to be able to help the team we played an amazing game. Thanks to my family for always supporting me and thanks to the fans for being with us!!!! FORÇA BARÇA

A post shared by Luis Suarez (@luissuarez9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי