באיזו מסיבה בילו נשות הכדורגלנים אמש?

מיכל הקטנה. המון מזל טוב
מיכל הקטנה. המון מזל טוב | צילום: אינסטגרם

כוכבת הילדים מיכל הקטנה חגגה את יום הולדתה ה-36 ובין האורחים אפשר היה למצוא את נטע אלחמיסטר, מירן בוזגלו וכן סלבס נוספים כמו אייל גולן, לירן שטראובר ואחרים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניצחה אמש (שבת) בעוד בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב ינסו הערב לגרוף נקודות לקופה, נשות הכדורגלנים בילו את ערב השבת במסיבה מטורפת. סיבת האירוע: יום הולדת 36 לכוכבת הילדים, מיכל הקטנה. כל הכוכבים הכי גדולים של תעשיית הבידור התייצבו לחגוג לקטנה שגדלה לה בשנה באייקו סקיי בר של מלון בראון, באירוע סופר מושקע שהיה מלא בהפתעות מפנקות למאות האורחים.

מי שהגיעו לפרגן לכוכבת הילדים הן החברות הטובות מליגת העל: בראשן מירן בוזגלו, שהגיעה עם אחיה ואחותה וללא מאור, נטע אלחימסטר, שכמובן שמחה עבור הקבוצה של רמי גרשון שלה והגיעה עם בר זומר והשותפה שלה, נועה בני. גם ספיר יודשקין, ללא ברק יצחקי, מלווה בחברותיה הטובות, האקסית הלוהטת של רן יצחק קרן גולץ, שגית רביבו ודנה אשכנזי ללא אלי טביב לצד רוב הסלבס של מדינת ישראל. כמובן ששמות כמו אייל גולן, חיים ודוד רביבו לירן שטראובר והאקסית של מלך זמר הים התיכוני, רוסלנה רודינה, הגיעו גם הם לאירוע שהיה לא פחות מרשים מההפקות של ניקול ריאדמן.

נשות הכדורגלנים ושאר המפורסמים נהנו מהופעה של רמי קליינשטיין שחגג גם הוא יום הולדת 56, ומהרבה שמח וריקודים ברחבה עד השעה 02:00 לפנות בוקר. עוד איתרנו בחגיגה הקטנה- גדולה אתמול את זוגתו של עמוס לוזון, מפיקת האירועים אירית רחמים, שפיזזה עם אלחמיסטר שהפכה לבסטי שלה מאז שהפכה למפיקה של חתונת השנה בכדורגל הישראלי. גם ליאת קבלסקי ודן איינבינדר שכרו את שירותיה של רחמים, שהייתה אמונה גם על ההפקה הפסיכית אתמול של מיכל הקטנה.


(אינסטגרם)


(אינסטגרם)


(אינסטגרם)


(אינסטגרם)


(אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי