ההכנות לחתונה החלו: רונאלדו וג'ורג'ינה מחפשים מקום לאירוע

רונאלדו וזוגתו
רונאלדו וזוגתו | אינסטגרם

עוד לא עבר שבוע מאז הציע הכוכב הפורטוגלי ושמע איי דו, החלו השניים בעבודה. יש כיוון לשמלה, יש כיוון למקום וההתרגשות בשיאה

(גודל טקסט)

עוד לא עבר שבוע מאז שהכוכב הפורטוגלי של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, כרע ברך בחופשה בלונדון והציע לזוגתו בשנתיים האחרונות, ג'ורג'ינה רודריגס, להיות שלו לעולמים ומסתבר שההכנות לחתונה כבר בשיאן! אחרי שסיפרנו לכם כי CR7 כצפוי הפציץ ורכש לארוסתו טבעת יהלום ענקית של Cartier בשווי 615 אלף יורו, כעת השניים כבר מחפשים מקום לחתונה.


אחרי ששבו לטורינו מחופשת ההצעה בלונדון ביחד עם כריסטיאנו ג'וניור בן ה-8, בני הזוג החלו מיד בבדיקות ובתכנונים לקראת החתונה שצפויה להתרחש בקיץ הבא, עם סוף עונת 2018-2019. (אירית רחמים לתשומת ליבך.) רונאלג'ינה נצפו בעיר האיטלקית לפני יומיים, כשהם מחפשים מקום לאירוע המדובר.


המאורסים הטריים ביקרו בכנסיית "סנט מאדרה דידיו" שבטורינו, אותה כנסייה מפורסמת מהסרט המקורי "הג'וב האיטלקי" מ-1969, שנבנתה במאה ה-19. בעת שהפפרצי האיטלקי צילם את השניים, טבעת היהלום הענקית של ג'יו, נצצה בלי סוף.


חוץ מזה, הדוגמנית הספרדייה כבר הספיקה להיפגש עם ויקטוריה מרטין ברוקאל, אשתו של לוחם השוורים הספרדי מנואל דיאס גונזלס, הנחשבת למעצבת אופנה מצליחה מאד המתמחה בשמלות ערב ושמלות כלה. יש לה חנות מפוארת במדריד, וג'יו מיהרה לתת גיחה לספרד ולהתחיל לעצב איתה את שמלת הכלה שלה, והיא עשתה זאת במטוס הפרטי של ארוסה ולא היססה לפרסם את המפגש בין השתיים בחשבון האינסטגרם שלה. עוד פרט מעניין הוא חשבון האינסטגרם של בת ה-24 שעלה במיליון עוקבים מאז שהפכה להיות גברת רונאלדו לעתיד! 






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי