זלאטן: הסיכוי שאשחק במונדיאל גבוה

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | צילום: AFP

אחרי שמועות רבות, חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי אישר בטוויטר את רצונו לחזור לנבחרת שבדיה בטורניר היוקרתי. פיפ"א עלולה לטרפד את המהלך בעקבות החוזה שלו בחברת הימורים, אך הוא נחוש: "אם ארצה להיות שם, אהיה שם"

(גודל טקסט)
האם נראה את זלאטן איברהימוביץ' במונדיאל הקרוב ברוסיה? החלוץ הוותיק אומנם פרש מנבחרת שבדיה אחרי יורו 2016, אבל אחרי שהסקנדינבים הבטיחו את העלייה לטורניר היוקרתי על חשבון איטליה, נראה שהוא רוצה לחזור לשחק בעוד טורניר גדול. "הסיכוי שאשחק במונדיאל גבוה", צייץ אתמול זלאטן, במה שהיה התפתחו חדשה בגזרה בה היו בעיקר שמועות.


בשבדיה עצמה העניין עורר ויכוח ציבורי אם להחזיר את זלאטן למדים הלאומיים אחרי שהנבחרת התגבשה להיות קבוצתית יותר בלעדיו ושינתה את סגנון המשחק, אבל הכוכב רוצה לחזור קשה להאמין שהמאמן יאן אנדרסון יוכל לסרב לו. החלוץ בן ה-36 כבש 62 שערים בנבחרת ב-116 משחקים ושימש כקפטן מ-2010 ועד פרישתו.


The chance of me playing in the World Cup is skyhöga #FifaWorldCup2018

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) 15 באפריל 2018

הבעיה העיקרית שעלולה למנוע את חזרתו של איברהימוביץ' לנבחרת היא העבודה שיש לו חוזה עם חברת הימורים ממלטה, ולפי חוקי פיפ"א הוא לא יוכל לקחת חלק בגביע העולמי. חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי לא התרגש יותר מדי מכך ואמר: "פיפ"א לא יכולה לעצור אותי. אם אני רוצה להיות שם, אהיה שם". מאז הגיע ל-MLS כבש זלאטן שלושה שערים, כשהאחרון היה בסוף השבוע והעניק לגלאקסי 0:1 בחוץ על שיקגו פייר, במשחק בו נפגש עם אקס יונייטד נוסף, באסטיאן שוויינשטייגר, ששיחק בקבוצה היריבה.


Zlantan Ibrahimovic sets MLS on fire as he scores his third league goal with the La galaxy against Bastian Schweinsteiger's Chicago Fire.
The match ended 1-0 in favour of Ibrahimovic's La galaxy#LAGalaxy#MLS#europefootballzonepic.twitter.com/ubhF8Zpwpr

— Europe Football Zone (@eufootballzone) 15 באפריל 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי