חמישה תרנגולים בפנים: פורסם סגל אנגליה למונדיאל

הארי קיין
הארי קיין | AFP

סאות'גייט השאיר את הארט, ווילשר, ללאנה וקליין בבית והפתיע עם הצעירים פופ ואלכסנדר ארנולד. לטוטנהאם יש הכי הרבה נציגים בשלושת האריות: קיין, רוז, דייר, עלי וטריפייר

(גודל טקסט)

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה פרסם את הסגל למונדיאל 2018. כפי שכבר פורסם סאות'גייט ויתר על כמה שחקנים שהיו בהרכב או ברוטציה ביורו 2016 כמו השוער ג'ו הארט, המגן נתנאל קליין והקשרים ג'ק ווילשר ואדם ללאנה. בעוד קליין וללאנה בקושי שיחקו העונה, ווילשר והארט נופו מסיבות מקצועיות לחלוטין.

מנגד בולטים ברשימה כמה שחקנים שכלל לא היו מוכרים אפילו באנגליה בתחילת העונה כמו השוער טים פופ והמגן טרנט אלכסנדר-ארנולד. לנבחרת שלושת האריות מצפה בית יחסית קל עם בלגיה, תוניסיה ופנמה ועדיין מדובר בנבחרת לא ממש מאוזנת עם חוד נוצץ ועמוס שכולל את הארי קיין, מרכוס ראשפורד, ראחים סטרלינג ודלה עלי, מול בעייה אמיתית בעמדת השוער. 


Jack Wilshere has missed out on a place in the England World Cup squad.

Fabian Delph is in though. pic.twitter.com/25ZgMTY6Sc

— Football__Tweet (@Football__Tweet) May 15, 2018

 

הסגל לרוסיה, שוערים: ג'ק באטלנד, ג'ורדן פיקפורד, טים פופ. מגנים ובלמים: קייל ווקר, קירון טריפייר, אלכסנדר-ארנולד, אשלי יאנג, דני רוס, הארי מקגוויר, פיל ג'ונס, טים קייהיל, ג'ון סטונס. קשרים: אריק דייר, פביאן דלף, ג'ורדן הנדרסון, רובין לופטוס-צ'יק, ג'סי לינגארד, דלה עלי, ראחים סטרלינג. חלוצים: הארי קיין, מרכוס ראשפורד, ג'יימי וארדי ודני וולבק.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי