חשש במצרים: מוחמד סלאח יחמיץ את המונדיאל ברוסיה

כריסטיאנו רונאלדו מנחם את מוחמד סלאח
כריסטיאנו רונאלדו מנחם את מוחמד סלאח | Gettyimages

מפלס הלחץ במולדתו של הכוכב עלה לשמיים, לאחר שמלך שערי ליברפול נפגע בכתף בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד וירד מכר הדשא עם דמעות בעיניו. גם דני קרבחאל נפגע והוחלף

(גודל טקסט)
טרגדיה ספורטיבית התרחשה הערב (שבת) במהלך גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לליברפול. מוחמד סלאח, מלך שערי הפרמיירליג והאיש שהוביל את יורגן קלופ למעמד היוקרתי, נפגע בכתפו לאחר היתקלות עם סרחיו ראמוס ונאלץ לרדת מכר הדשא כבר אחרי שלושים דקות כשהוא ממרר בבכי ונאנק מכאבים.


מפלס הלחץ במצרים עלה לשמיים בעקבות החדשות מקייב והחשש הוא מכך שסלאח פרק את הכתף וייעדר כחודש מהמגרשים. הנבחרת של כוכב ליברפול תפתח את גביע העולם ב-15 ביוני ולא מן הנמנע שהיא תצטרך להסתדר ללא השחקן הטוב ביותר שלה.


מוחמד סלאח, שחקן העונה בפרמיירליג ומלך השערים של הליגה, כבש העונה 44 שערים בכל המסגרות ושבר שיא כיבושים עם 32 בעונה של 38 משחקים ובכך השאיר את רונאלדו, סוארס ושירר מאחור. דקות ספורות לאחר פציעתו של המצרי, דני קרבחאל מריאל מדריד נפגע בברכו והוחלף גם הוא כשדמעות בעיניו וגם הוא כרגע בספק למונדיאל.


31': Mohamed Salah leaves the pitch in tears.

37': Dani Carvajal leaves the pitch in tears.

Heartbreaking first half in the #UCLFinalpic.twitter.com/XDWHvRuLxw

— Economy Kenya (@EconomyKE) May 26, 2018

Don't cry you will always be a legend ❤️ @MoSalahpic.twitter.com/vPbekkLBdY

— Omar (@omarhaitham_27) May 26, 2018

That's tough for @MoSalah, looks like he's injured his acromioclavicular joint, really sad and a huge knock on to this #UCLFinal2018#LiverpoolFC, big teamtalk from #klopp now #shoulderpic.twitter.com/aA9zwhVKau

— Hip and Knee Clinic (@drimbuldeniya) May 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי