נאסר צ'אדלי: המשחק מול צרפת הוא החשוב בחיינו

נאסר צ'אדלי, וינסנט קומפאני
נאסר צ'אדלי, וינסנט קומפאני | AFP

קשרה של הנבחרת הבלגית שהציג יכול טובה בניצחון המדהים על ברזיל ברבע הגמר מתכונן למפגש מול הטריקולור: "חייבים להיות עם רגליים על הקרקע", בלם הנבחרת ורמאלן: "רוצים להגיע רחוק"

(גודל טקסט)

שלושה משחקים. זה כל מה שנותר לנו מהמונדיאל המופלא הזה. נבחרת בלגיה, אחת הנבחרות המרשימות בטורניר, תפגוש ביום שלישי הקרוב את נבחרת צרפת לקרב על מקום בגמר היוקרתי מכולם ותנסה להגיע לגמר מונדיאל ראשון בהיסטוריה שלה

נאסר צ'אדלי, קשרה של ווסט ברומיץ והנבחרת הבלגית, שכבש את שער הניצחון בשמינית הגמר נגד יפן והציג יכולת נהדרת נגד ברזיל ברבע, התראיין הערב (ראשון) במסיבת עיתונאים בה סיפר על התחושות מהניצחון הענק על הסלסאו וההכנות לקרב נגד צרפת בחצי הגמר.

"התחושה אחרי הניצחון מול ברזיל הייתה פשוט מדהימה, אלו תחושות שאני רוצה להרגיש בכל יום" הבלגי ממוצא מרוקאי. על המפגש הצפוי מול צרפת בחצי הגמר: " אנחנו חייבים להיות עם רגליים על הקרקע, אם ניצחנו את ברזיל, אנחנו לא צריכים לפחד מאף אחת, יש לנו כבוד לכל נבחרת אבל עם נשחק בפחד לא נוכל לעלות לשלב הבא. זה ללא ספק המחשק הכי חשוב בחיים שלנו".

גם בלם הנבחרת, תומאס ורמאלן אמר: יש לנו מוטיבציה להשיג מעבר לשלב חצי הגמר, צרפת אחת הפייבוריטיות לזכייה ויהיה קשה. תמיד הייתה אווירה טובה בנבחרת, במיוחד אחרי הניצחון נגד ברזיל, אנחנו יכולים להיות גאים מההופעה שלנו, רוצים להגיע רחוק וחייבים להאמין בעצמנו שנוכל לנצח" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי