הפנטזי של ספורט 1: ארבע המלצות להרכבים מנצחים

הקמע הרשמי של מונדיאל 2018
הקמע הרשמי של מונדיאל 2018 | Gettyimages

טירוף הרכבת הנבחרות שיעשו לכם כמה שיותר נקודות נמשך ועכשיו אנחנו מביאים לכם הצעות מקוריות: נבחרת האפריקאים, נבחרת הקלאסיקו, נבחרת הצעירים ונבחרת אלופי העולם

(גודל טקסט)

 אם עוד לא הרכבתם לכם נבחרת מנצחת במשחק הפנטזי, זה הזמן לקחת את אחת ההמלצות הבאות ולהתחיל לצבור נקודות. הנה יתרונות וחסרונות לכל סוג נבחרת וכמובן רשימת שחקנים מלאה

נבחרת הקלאסיקו
שני הפנומנים הגדולים בהיסטוריה באותה נבחרת זה לא דבר שרואים כל יום. אנחנו מציגים בפנינכם את ההרכב שאולי עשוי לנצח בשבילכם את המשחק אף על פי שאין לו שחקנים מחליפים. עם קישור עוצמתי ודורסני שכולל את קאסמירו, מודריץ' וראקיטיץ' ועם מגנים כמו קרבאחל ואלבה, שלדעת רבים הם הטובים בעולם בעמדה שלהם, ולסיום מסי ורונאלדו בחוד – אין ספק שזו נבחרת שיכולה לנצח ולקחת את הגביע הזהוב.

יתרון: 11 שחקנים המשולבים משתי הקבוצות הטובות בעולם.
חיסרון: היעדר מחליפים בספסל.

נבחרת הקלאסיקו
נבחרת הקלאסיקו

הרכב אלופי העולם
בהרכב הבא שאנו מציגים לכם לכולם יש מכנה משותף: כולם אלופי עולם. חלקם ספרדים שעשו זאת ב-2010 וחלקם גרמנים שעשו זאת ב-2014. יש שיגידו שההרכב קצת מבוגר אבל עם ניסיון ומנהיגות אי אפשר להתווכח. בהרכב הזה אפשר למצוא התקפה גרמנית מצויינת שמקווה לשחזר את הצלחתה מ2014, קישור מנוסה ואחראי שיגרום לכם ליציבות והגנה מצויינת קשוחה ומנוסה שתנסה להימנע מספיגת שערים.

יתרון: 11 אלופי עולם
חיסרון: הרכב ללא מחליפים

הרכב אלופי העולם
נבחרת אלופי העולם

נבחרת U22
בהרכב זה אנו מציגים בפניכם את הכוכבים העולים שעשויים להיות תגליות הטורניר וחלקם כבר עם קבלות מוכחות. כמה כישרון ופוטנציאל בהתקפה אחת שכוללת את אמבאפה ודמבלה שיובילו את ההתקפה של הנבחרת הצרפתית ובצוותא איתם אלוף אנגליה הטרי גבריאל ז'סוס מהחוד הברזילאי שיכולים לספק לכם ניקוד רב בהתקפה. תוסיפו לזה קישור צעיר מבטיח והגנה שכוללת את תגלית העונה בליגת האלופות: המגן של ליברפול אלכסנדר טרנט ארנולד וקצת ריספקט לליגה הישראלית כאשר את אפודת השוער יתפוס ראיקוביץ.

יתרון: הרכב צעיר מבטיח ורעב להצלחה עם שלל מחליפים.
חיסרון: היעדר מנהיגים וניסיון עלול לשחק פה תפקיד מרכזי.

נבחרת הצעירים
נבחרת הצעירים


נבחרת אפריקה
אנחנו במקומכם לא היינו מזלזלים כלל בנבחרות האפריקאיות שמציעות שלל של שחקנים מהליגות הבכירות באירופה. החוד קטלני וכולל את סאדיו מאנה ומוחמד סלאח מליברפול שאמורים להוביל את נבחרותיהם. הרכבנו לכם פה קישור דפנסיבי קשוח היישר מהפריימרליג עם שחקני כנף לדוגמת איובי מארסנל ומוזס מצ'לסי ישרפו לכם את האגפים ולסיום אנחנו מציגים בפיניכם מרכז הגנה קשוח היישר מהסרייה א' באיטליה שכולל את בנעטיה אלוף איטליה ואת קוליבאלי המצויין מנאפולי.

יתרון: שחקנים בליגות בכירות באירופה שחוו עונה מוצלחת.
חיסרון: חוסר ניסיון בטורנירים גדולים.

נבחרת אפריקה
נבחרת אפריקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי