סלפי עם סלבה: בנהר עם פירנאות, הסוס שותה עם קשית

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

אי אפשר לבוא למונדיאל כל כך בטוח בעצמך, אי אפשר לחפש רק להשפיל ולהתעסק בתסרוקת. סלבה ברזילאי היה עם הסלסאו ברוסטוב וראה ניצחון קל הופך לתיקו מעיק. עכשיו הוא בדרך לסנט פטרסבורג

(גודל טקסט)

בדרבי של קיבוצי שער הנגב, ברור חיל נגד אור הנר, אריאל, דריבלסיט ידוע, מקבל את הכדור מיואל, מוסריסט ידוע, ורואה את צ'ולו הג'ינג'י – 189 ס"מ על 98 ק"ג – בא אליו, ושומע את יואל צועק: "תשפיל אותו". "תשפיל אותו". בריצה, צ'ולו מחליף כיוון, ובמקום ללכת לאריאל הוא מסתובב באמוק ורץ אחרי יואל. 


בכל פעם שניימאר היה נוגע בכדור, האוהדים הברזילאים היו צועקים 'אמילייה'. תשפיל אותם. כנראה שגם השוויצרים הבינו את הקול והתחילו להרביץ לפן החדש, שבטוח שוקי זיקרי עשה לו לפני המשחק. לא כיף שכל הזמן מקלקלים לך את התספורת. 


נבחרת ברזיל עלתה לדשא ברוסטוב עם הרבה אוהדים שהגיעו מארץ טרופית יפה לבושים חולצות עם שמות כמו ראי, סוקרטס, רוביניו, רומאריו ובבטו וגם הרבה אוהדים עם חולצות המזל שלהם, של הקבוצות קורינתיאנס, פלמנגו, אמריקה מיניירו, באהייה, אפילו של ואשקו דה גמא היו שתיים.


הרוסים ברוסטוב היו הרוב בעד ברזיל. 'ברזיליה ברזיליה' הם צעקו במקהלה. הם שרו במקהלה את השיר הכי הכי מושמע בדירוג של החבר'ה. השיר הוא כזה: "מיל גול מיל גול שו-פלה שו-פלה, מראדונה שואב אבק". זה השיר שהיה מקום ראשון. זה לא פייר, אבל מצחיק. 


במגרש רואים נבחרת עם הפנים של צ'יצ'י. מחצית ראשונה ראשונה יפה, הכל במקום, אחראית ומרגישים בנוח. אליסון לא נגע בכדור 90 דקות חוץ מלהוציא אותו מהרשת בשער השוויון.



לא נגע בכדור 90 דקות, חוץ מהרגע שהוא הוציא את הכדור מהרשת (GettyImages)


את התירוצים ללחץ הם מוכרחים ללמוד מהקריאות של האוהדים, שלא השפיעו מאוד על המשחק של הנבחרת. אי אפשר לבוא למונדיאל כל כך בטוח בעצמך, מבלי לדעת שכולם כמו צ'ולו מאור הנר. באים לשחק רציני ואם צריך, לתת בדרך מכות. אז ככה זה בהיסטוריה של כל המונדיאלים. אם אתה מקבל – אתה נותן.


ברזיל מוכרחה לדעת שבנהר שיש בו פירנאות, הסוס שותה מים בקשית. צריך להיות פיקח יותר מהסוס. רק החמור יודע את זה. זה בגלל שהוא שיחק ביובנטוס.


זה היה משחק ראשון עם הרבה תקוות להמשך. כי בלול עם תקרה נמוכה התרנגול מסתרק לצד. ככה אומר שלומי דניאלי החכם ממכון ויצמן. לא בוכים על מה שהיה. אי אפשר להחזיר את המשחת שיניים בחזרה. נגעת נסעת. אנחנו בדרך לסנט פטרסבורג, בואו נראה איך עושים את זה נגד קוסטה ריקה.


צ'או חברים.  



בדרך לסנט פטרסבורג. סלבה ברזילאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי