לאחר שנותר מחוץ לסגל בלגיה: נאינגולן פרש מהנבחרת

נאינגולן . תספורת בעייתית
נאינגולן . תספורת בעייתית | צילום: Gettyimages

קשר רומא התאכזב מאי זימונו לקראת המונדיאל ברוסיה והודיע כי לא ישחק יותר במדי 'השדים האדומים'. שיחק במדים הלאומים 30 משחקים והבקיע שישה שערים: "תמיד נתתי הכל, חבל שזה לא מספיק לכמה אנשים"

(גודל טקסט)
ראג'ה נאינגולן, הקשר בן ה-30 של רומא, לא זומן על ידי מאמן נבחרת בלגיה לסגל הנבחרת למונדיאל ברוסיה והחליט לפרוש מהנבחרת: "עם הרבה כאב בלב, אני מסיים את הקריירה הבינלאומית שלי. תמיד נתתי הכל כדי להיות שם ולייצג את בלגיה. לצערי, זה לא מספיק טוב עבור חלק מהאנשים ולכן מהיום אהיה האוהד מספר אחת".


את ההופעה הראשונה במדים הלאומיים ערך נאינגולן בשנת 2009 מול נבחרת צ'ילה בטורניר ידידות, את השער הראשון כבש ב-2014 מול חוף השנהב, גם כן במשחק ידידות. בסך הכל יש לו 30 הופעות ושישה שערים במדי 'השדים האדומים'.


רוברטו מרטינס טען שההחלטה להשאיר את הקשר הפופולרי בקרב אוהדי בלגיה בבית היא מסיבות טקטיות. ההפתעה הכי גדולה היא שעדנאן ינוזאי מסוסיאדד בסגל, קווין מיראלס ודיבוק אוריגי נשארו בחוץ. בלגיה זימנה סגל של 28 שחקנים ממנו ינופו חמישה ב-4 ביוני.


 

Met veel pijn in het hart maak ik een einde aan men internationale carriere… ik heb er altijd alles aangedaan om er bij te zijn en belgie te vertegenwoordigen … spijtig genoeg is ECHT zijn niet goed voor SOMMIGE… En vanaf vandaag zal ik de eerste supporter zijn…. Purtroppo molto a malincuore termina la mia carriera internazionale… ho sempre fatto di tutto per poter rappresentare la mia nazione Essere se stessi a volte puó dare fastidio… Da oggi saró il primo tifoso… Very reluctantly my international career comes to an end…I've always done everthing I could to represent my country Being yourself can be bothering …From this day on I will be the first fan…

A post shared by Radja Nainggolan (@radjanainggolan.4) on



המאמן הקטלאני ערך מסיבת עיתונאים ולגבי נאינגולן אמר: "טקטית לא יכולתי לתת לו את המעמד שהוא ראוי לו בשיטת המשחק שלנו. היתה לנו שיחה כנה מאוד והוא הבין למה לא זימנתי אותו". לדבריו מישי בטשואי ורומלו לוקאקו חוזרים לכושר. גם תומאס ורמאלן הוותיק ינסה להראות שמקומו בסגל עד ההכרזה על הרשימה הסופית. 


אוהדי נבחרת בלגיה זעמו על ההחלטה של מרטינס להשאיר את קשר רומא בבית וחלקם צייצו: "עדיף היה להשאיר את מרטינס בבית מאשר את נאינגולן". אחד האוהדים צייץ: "אם מדברים על טקטיקה שבגללה ראג'ה לא זומן, מרטינס צריך להישאר בבית בגלל שהטקטיקות שלו לא טובות". צייצנית אחרת של הנבחרת כתבה: "עדיף שמרטינס יסביר את ההופעות המביכות של בלגיה במשחקים האחרונים מאשר ידבר על נאינגולן". 


הסגל:
שוערים: טיבו קורטואה, קון קסטילס, סימון מיניולה, מאטס סלס. הגנה: טובי אלדרווירלד, דדריק בויאטה, לורן סימן, ליאנדר דנדוקר, כריסטיאן קבסלה, וינסנט קומפני, ג'ורדן לוקאקו, תומא מונייה, תומאס ורמאלן, יאן ורטונחן. קישור: נאסר שדלי, מוסה דמבלה, מרואן פלאיני, אדן הזאר, עדנאן ינוזאי, יורי טילמנס. אקסל ויטסל. התקפה: קווין דה בריינה, מישי בטשואי, כריסטיאן בנטקה, יאניק קראסקו, טורגן הזאר, דריס מרטנס, רומלו לוקאקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי