הארי קיין נבחר להיות קפטן אנגליה במונדיאל

הארי קיין וגארת' סאות'גייט
הארי קיין וגארת' סאות'גייט | Gettyimages

חלוץ טוטנהאם שהופיע עד כה 23 פעמים במדי שלושת האריות והבקיע 12 שערים קיבל את הכבוד מהמאמן גארת' סאות'גייט: "יש לו אישיות נהדרת וזה חשוב מאוד למי שלובש את הסרט"

(גודל טקסט)
חלוץ טוטנהאם ומלך שערי הפרמיירליג פעמיים, הארי קיין, הוא הקפטן החדש של נבחרת אנגליה, כך הכריז הבוקר (שלישי) מאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט בסרטון בטוויטר.


"הארי הוא אישיות נהדרת וזה חשוב מאוד לקפטן. הוא מקצוען ברמות הגבוהות ביותר ויש לו סטנדרטים מהגבוהים שראיתי. אני מקווה שהוא יצליח להנחיל את זה לחבריו לנבחרת". אמר המאמן והוסיף, "התחושה שלי היא שבחודשים בהם הוא מתאמן איתנו יש לו את התשוקה הגדולה ביותר והוא מבין את החשיבות של להדביק אחרים בתשוקה הזו".


לקיין יש 12 שערים ב-23 הופעות בינלאומיות וגם הוא הגיב כמובן על ההודעה: "זה כבוד עצום. כמובן שאתה תמיד חולם על לשחק במדי הנבחרת ולייצג את המדינה שלך, אבל להיות קפטן זה כבר יותר מזה. אני כבר לא יכול לחכות למונדיאל. נגיע לרוסיה כדי ללכת הכי רחוק שאפשר".


וויין רוני היה קפטן הנבחרת אחרי פרישתו של סטיבן ג'רארד ומאז הסרט עבר בין מספר שחקנים וביניהם גארי קייהיל, ג'ו הארט, אריק דייר, ג'ורדן הנדרסון וקיין עצמו, שכאמור יוביל את הנבחרת במונדיאל. אנגליה שובצה לבית עם בלגיה, טוניסיה ופנמה. 


Good morning from @StGeorgesPark, where we've got a big #ThreeLions announcement to make… https://t.co/w1Bq1YL2Ns

— England (@England) May 22, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי