פרד: ניימאר הרגיש כאב כשבעט בכדור, אך התאמן כרגיל

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

בברזיל דווח על כך שהכוכב הגדול נפגע באימון ובהתאחדות סירבו למסור פרטים בנושא, אבל חברו לסלסאו, פרד שצפוי לחתום הקיץ במנצ'סטר יונייטד, טען: "הוא לא אמר לנו מילה, אני חושב שכף הרגל שלו נתקלה בדשא"

(גודל טקסט)

בברזיל חיכו להגעתו של ניימאר לפתיחת האימונים לקראת גביע העולם ברוסיה בחודש הבא לא רק כדי לבדוק אותו בפעם האחרונה ולתת לו את האור הירוק לשוב לאימונים מלאים, אלא גם כדי לראות אותו בפעולה, בתקווה שיסיר את החלודה שהצטברה בעקבות פציעתו בפאריס סן ז'רמן בפברואר האחרון, אבל דיווחים על כך שהתלונן על כאבים ביום רביעי האחרון הדאיגו לא רק את ברזיל כולה, אלא מיליוני חובבי כדורגל ברחבי העולם.

ההתאחדות הברזילאית כמובן מיהרה להכחיש ולהסתיר כל אפשרות לדליפת אינפורמציה באשר לפציעה חדשה ממנה לכאורה סובל ניימאר, אבל מי שהיה הראשון להכחיש את אותן שמועות היה קשר הסלסאו ושחטאר דונייצק, פרד שלפי ידיעות בממלכה יחתום במנצ'סטר יונייטד עבור סכום המוערך ב-50 מיליון יורו.

במסיבת עיתונאים בה השתתף הקשר הוא הודה שניימאר התלונן על כאבים כשדרך על הדשא, אבל עבר את האימון בצורה טובה. "ניימאר לא אמר לנו מילה והוא השלים את האימון בצורה נורמלית. אני חושב שהוא הרגיש אולי איזה כאב כשבעט את הכדור לשנייה והכף הרגל שלו נתקלה בדשא".


ניימאר באימון ברזיל. עשוי לשוב לשחק כבר בתחילת יוני (Gettyimages)

עשרות צלמים ועיתונאים עקבו בקפידה אחרי ניימאר מתחילת האימון בטרספוליס, שם מתאמנת ברזיל לפני משחקי ההכנה שלה למונדיאל. עד כה ניימאר הראה שהוא בכושר סביר ושיש לו רצון עז לחזור לכושר, אבל היה חשש שהכאב שהביע עם תחילת האימון מבשר רעות לנבחרת. הוא נראה גם צולע מעט, אבל לאחר מכן התאמן כרגיל.

"זה היה אימון ראשון אחרי כמה ימים של בדיקות והיה אימון מאוד אינטנסיבי ולדעתי ניימאר נראה טוב מאוד", הוסיף פרד באשר לחברו. ניימאר שחזר להתאמן עם הכדור שבוע שעבר כבר בפ.ס.ז' החל להתאמן רק כעת עם הנבחרת. כמובן שהצוות הרפואי של הסלסאו עוקב בקפידה אחרי כל צעד שלו באימון.

עד כה הסברה הייתה שניימאר מתאושש במהירות גדולה יותר ממה שסברו תחילה, כך שאם הכל יילך כשורה הוא ישחק ב-3 ביוני נגד קרואטיה במשחק הכנה בליברפול וב-10 ביוני נגד אוסטריה נגד וינה.


הכוכב הכי גדול של ברזיל שומר על מצב רוח (Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי