ניימאר לגביע העולמי: מקווה שתהיה בידיים שלי

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הכוכב העלה תמונה לאינסטגרם עם התואר הנכסף, והצהיר על מטרותיו. לעיתונאים אמר: "מרגיש את הפחד לשחק. יש אי נוחות, אבל זה לא יפריע לי. שום דבר לא יעצור אותי". צפוי לשחק מול קרואטיה ביום ראשון

(גודל טקסט)
כוכב נבחרת ברזיל, ניימאר, מעורר תקוות גדולות בארצו לאחר שהחלים מפציעה לו קלה וממוקד כל כולו להצלחה במונדיאל הקרוב. הוא ממשיך להתאושש, אבל המאמן צ'יצ'ה כבר העניק לו את סרט הקפטן באחד מאימוני הנבחרת. בתמונה שהעלה הכוכב לאינסטגרם עם הגביע הנכסף כתב: "הדרך החלה ואני מקווה לפגוש אותך (את הגביע). אני יודע שיהיו הרבה קשיים בדרך אבל אעשה כל שביכולתי כדי שתהיה בידיים שלי. אני רוצה תהילה ואני רוצה את הגביע בפעם השישית (הקסה קמפאונטו)". 


 

A caminhada começou e estou indo ao teu encontro, sei que vou encontrar muitas dificuldades mas farei o impossível pra te ter em minhas mãos. Rumo à glória, rumo ao Hexa !!

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



בתשובה לשאלות של עיתונאים במחנה האימונים של הנבחרת אמר ניימאר: "אני עדיין לא בכושר של מאה אחוז, אבל אהיה כשיר למשחק הראשון במונדיאל נגד שווייץ ב-17 ביוני". הכוכב אמר: "מבחינה פיזית אני בסדר וגם הרגל שלי. אני מרגיש עדיין איזה אי נוחות, אבל זה לא משהו שיגרום לי בעיות. זה רק נורמלי שיש לי פחד לבצע תנועות שלמות. בואו ניקח את זה בקלות. יש עוד הרבה ימים עד למונדיאל ואהיה מאה אחוז עד אז". הוא צפוי לשחק, לפחות מספר דקות, במשחק הידידות הקרוב נגד קרואטיה ב-3 ביוני שייערך בליברפול.


"אני מוכן לשחק ושום דבר לא יעצור אותי", הוסיף הברזילאי. "כן, אני מרגיש את הפחד הזה לשחק בגלל שחזרתי מפציעה קשה". ניימאר נפצע גם במונדיאל 2014 מול קולומביה ועבר תקופה לא קלה לאחר מכן, כך שהוא יודע איך זה לחזור ולכן מדבר על הפחד הפסיכולוגי. עוד הוסיף: "אני מקווה שהחלום שלי לשחק ולזכות במונדיאל לא יתנפץ שוב ונתאחד שוב עם זכייה בתואר". אנשי הנבחרת ניסו להוריד ממנו עומס כשהצהירו שייקח זמן עד שיחזור ליכולת הכי טובה שלו. אחרי שבוע בטרספוליס, ברזיל תמשיך להתאמן במתקן האימונים של טוטנהאם בלונדון, אליה תגיע ביום שני לקראת משחקה נגד קרואטיה. ניימאר נשאל גם על האפשרות שיעזוב את פאריס סן ז'רמן ואמר: "אני מתרכז אך ורק בברזיל. אנשים מדברים שטויות וה לא שווה אפילו תשובה". מגן הנבחרת פיליפה לואיס אמר שניימאר נראה לו מלא חיים ונינוח.


לסגל של 20 השחקנים שיגיע ללונדון יצטרפו הברזילאים ששיחקו בגמר ליגת האלופות בשבת, מרסלו וקאסמירו מריאל מדריד ורוברטו פירמינו מליברפול, שישלימו סגל של 23 שחקנים עבור הסלסאו. דובר הנבחרת, ויניסיוס רודריגס, אמר שהמאמן צ'יצ'ה החליט להעניק לשלושתם כמה ימי חופש אחרי הגמר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי