צפו בתקציר: מסי כבש שלושער אדיר ובישל, 0:4 לארגנטינה על האיטי

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

אלביסלסטה אמנם שיחקה בהילוך ראשון, אך הפרעוש עשה ככל העולה על רוחו בהכנה הראשונה למונדיאל: זה התחיל בפנדל מדויק ונמשך בשני שערים מקרוב, לא לפני שגם בישל לסרחיו אגוארו. מסצ'ראנו השווה את שיא ההופעות

(גודל טקסט)
בשבת הבאה (9.6) תתארח נבחרת ארגנטינה באצטדיון טדי ויהיה זה משחק ההכנה האחרון של ליאו מסי וחבריו לקראת גביע העולם, אותו תחל אלביסלסטה ב-16.6 מול איסלנד, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) היא ערכה את משחק ההכנה הראשון שלה לגביע העולם ולא התקשתה לנצח 0:4 את האיטי באצטדיון "הבומבונרה" של בוקה.


היה זה לחלוטין המופע של ליאו מסי, שבדקה ה-17 כבש מכדור עונשין מ-11 מטר, בדקה ה-58 הכפיל את היתרון ובדקה ה-66 כבר השלים שלושער נדיר. הקצב הגבוה מצד הפרעוש נשמר ואחרי צמד שכבש ב-8 דקות בדרך לשלושער, הוא הפך את זה לשני שערים ובישול כשבדקה ה-69 סידר לסרחיו אגוארו המחליף להצטרף לחגיגה, במשחק ראשון שלו מאז נפצע באפריל ולא היה שותף למשחקי סיום עונה עם מנצ'סטר סיטי.


מסי למעשה פתח את המשחק בסערה וכבר בדקה ה-12 יכול היה לסיים סלאלום מרהיב עם כדור ברשת, אבל נעצר אצל השוער והמתין דקות בלבד עד שכבש, אחרי שברחבה הוכשל קשר פ.ס.ז' ג'ובאני לו סלסו. ארגנטינה לא הרשימה מול יריבה נחותה ממנו משמעותית ועוררה בוודאי מספר סיבות לדאגה, עד שמסי התעורר במחצית השנייה וכבש שני שערים קלים, השלמת השלושער הייתה אחרי בישול יוצא דופן של שחקן בוקה ג'וניורס כריסטיאן פאבון.



מסצ'ראנו ומסי שוב יחד על הדשא. הקשר שעבר לסין השווה את שיא ההופעות (Gettyimages)


המאמן חורחה סמפאולי פתח עם גונסאלו היגוואין בחוד ולצדו אנחל די מריה, מנואל לנזיני וכמובן ליאו מסי שהשלים את כל 90 הדקות, במחצית השנייה עלו לכר הדשא פאבון ואגוארו כשדווקא פאולו דיבאלה נותר על הספסל. רמז לבאות? אחרי שכבר דווח שכוכב יובנטוס מתקשה להתאקלם לשיטה אחת לצד מסי, לא מן הנמנע כי התרחיש הזה עוד יחזור על עצמו בקיץ הקרוב.


לפני המשחק נערך טקס לכבוד הקשר חאבייר מסצ'ראנו, שפתח בקישור האחורי של סמפאולי, לאור העובדה שהשווה את שיאו של חאבייר סאנטי עם 143 הופעות עבור ארגנטינה. כזכור הקשר עזב את ברצלונה בינואר ועבר לחביי הסינית, אולם מעמדו בנבחרת לא נפגע.



מסי מגיע לברך את אגוארו (Gettyimages)


עוד הלילה במשחקי הכנה לקראת המונדיאל, נבחרת פנמה ששובצה לאותו בית עם בלגיה, אנגליה וטוניסיה סיימה ב-0:0 מאכזב מבחינתה מול צפון אירלנד. פרו שתשחק בבית עם צרפת, דנמרק ואוסטרליה נראתה מעט טוב יותר וניצחה בלימה 0:2 את סקוטלנד משערים של כריסטיאן קואבה (37 בפנדל) וג'פרסון פרפאן (47).


בהמשך היום אירחה נבחרת יפן את גאנה. היפנים, שישחקו במונדיאל בבית עם פולין, קולומביה וסנגל, לא הרשימו ונתנו לגנאים לכבוש פעמיים. קשר אתלטיקו מדריד תומאס פארטי העלה את נבחרתו ליתרון בדקה ה-9 ועמונאל בואטנג, שכבש שלושער במדי לבאנטה נגד ברצלונה לפני כשבועיים, הוסיף בפנדל (51). נבחרת יפן לא ניצחה באף אחד ממשחקי ההכנה שלה ואם קיוותה לעבור את הבית שעל הנייר נראה קל, היא תזדקק להרבה יותר.





גם נבחרת רוסיה לא ממש הראתה שהיא הולכת להגיע רחוק במונדיאל אותו היא מארחת. לפני שתפגוש את אורגוואי, מצרים וערב הסעודית היא התארחה אצל אוסטריה, ספגה מרגלו של קשר שאלקה אלסנדרו שופף והפסידה 0:1. זהו ההפסד השלישי ברציפות של נבחרת רוסיה, שניצחה לאחרונה באוקטובר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי