ליאו מסי: כולנו רוצים לזכות בתואר, זה החלום שלנו

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

אחרי השלושער ב-0:4 על נבחרת האיטי, הפרעוש התייצב מול המצלמות וסיפר: "אנחנו לא המועמדים המובילים לזכייה בגביע העולם, אבל נילחם". היגוואין: "היה לי יום חלש". סמפאולי התלונן על המשחק בטדי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ליאו מסי כיכב הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-0:4 של נבחרת ארגנטינה על האיטי עם שלושער נפלא וגם בישול לסרחיו אגוארו בדקות ראשונות שלו מאז נפצע באפריל, אבל המאמן חורחה סמפאולי ושחקניו יודעים שהיכולת לא תספיק להם בגביע העולם ברוסיה.


ארגנטינה אירחה בבואנוס איירס את האיטי הקטנה ואמנם לא התקשתה מול יריבה נחותה משמעותית ממנה, אולם לא הבריקה ולמזלה יהיו לה את המשחק בשבת הבאה באצטדיון טדי בירושלים לחזרה גנרלית לפני שתמריא לרוסיה, שם תפגוש את איסלנד, קרואטיה וניגריה.


בסיום המשחק הודה ליאו מסי: "אני רוצה קודם כל להודות על התמיכה, הרגשתי אותה מכולם וזה דבר ששימח את כולנו ונתן לנו הרבה אנרגיה", אמר לפני שסיפק הצהרה, "יש לנו ולכל המדינה חלום. אנחנו לא המועמדים הבכירים לזכייה, צריך לזכור שכמעט לא עלינו מהמוקדמות, ולכן אנחנו נבחן את עצמנו יום אחרי יום ונתחזק כדי לעמוד מול כל אתגר שיהיה בדרך. זה מה שאנחנו רוצים בתקווה לזכות בתואר חשוב לכולנו. יש לנו הזדמנות לעשות זאת, יש לארגנטינה שחקנים נהדרים ונעשה הכל בשביל זה".


ליאו מסי. "יש לנו ולכל המדינה חלום" (Gettyimages) 


עוד אמר מסי: "כל הסגל רוצה לזכות בתואר עם נבחרת ארגנטינה, כעת יש לנו את ההזדמנות. אנחנו הראשונים שרוצים לעשות את זה, אבל אנחנו לא הפייבוריטים כך שנצטרך להילחם – וזה מה שנעשה. צעד אחרי צעד אנחנו נגיע לגביע העולם".


סמפאולי התייחס למשחק נגד ישראל ושוב הפגין את חוסר שביעות רצונו מהמסע לירושלים: "לא אני קובע נגד מי משחקים ואיפה. מבחינה ספורטיבית, הייתי מעדיף לשחק נגד ישראל בברצלונה כי עכשיו אנחנו צריכים לצאת יום קודם, לשחק בישראל ואז לנסוע לרוסיה. זו התכנית שקבעה ההתאחדות". 


גונסאלו היגוואין
שפתח ב-0:4 על האיטי והוחלף על ידי אגוארו שכבש הוסיף: "אני מקווה שהשערים שלי יגיעו במונדיאל ברוסיה, היום לא היה לי מזל. אנחנו מסתכלים קדימה, לא נשאר לנו הרבה זמן להתכונן למונדיאל (משחק הפתיחה של ארגנטינה ב-16.6 מול איסלנד)".

 


 היגוואין. סבל מ"חוסר מזל", האם יאבד את מקומו בהרכב? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי