צפו בתקצירים: אוסטריה הדהימה את גרמניה, אנגליה ניצחה

שחקני נבחרת אוסטריה חוגגים
שחקני נבחרת אוסטריה חוגגים | AFP

נוייר חזר להרכב אלופת העולם, שלמרות שעלתה ליתרון מוקדם משער של אוזיל (11) ספגה פעמיים ותבוא למונדיאל בראש שפוף. קודם לכן, הארי קיין כבש ב-1:2 של אנגליה על ניגריה. בלגיה ופורטוגל נפרדו ב-0:0 מאכזב

(גודל טקסט)
משחקי ההכנה למונדיאל נמשכים היום (שבת) כאשר דווקא במשחק המסקרן ביותר, בלגיה ופורטוגל נפרדו בתיקו חסר שערים. קודם לכן, אנגליה הוכיחה שהיא מוכנה עם ניצחון על ניגריה של ג'ון אוגו וגרמניה הפסידה לאוסטריה במשחקה האחרון לפני גביע העולם.


אנגליה – ניגריה 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
המשחק הראשון הפגיש עוד שתי נבחרות שיופיעו לפחות בשלב הבתים הקיץ. גארי קייהיל העלה את האנגלים ליתרון כבר בדקה ה-7, הארי קיין הכפיל (39), כשהבעיטה החזקה שלו מחוץ לרחבה נעזרה בשוער כדי להיכנס. מאמן הניגרים ביצע מספר חילופים עם פתיחת המחצית השנייה, ביניהם גם את ג'ון אוגו, והשינוי הורגש מיד. בדקה ה-47 התקפה משולבת של ניגריה הסתיימה בבעיטה לקורה ומי שהגיע לריבאונד היה קשר ארסנל אלכס איוובי. הוא בעט חזק ופנימה, אך השער המצמק לא עזר והאנגלים ירדו מנצחים.


לאנגליה מחכה בית קל יחסית כאשר היא צפויה להתמודד על המקום הראשון בבית עם בלגיה, בעוד פנמה וטוניסיה לא אמורות לגרום צרות לנבחרת שלושת האריות. ביום רביעי מצפה לה עוד משחק הכנה, הפעם נגד קוסטה ריקה. ניגריה, לעומת זאת, נמצאת בבית קשה עם ארגנטינה, קרואטיה ואיסלנד ואם תצליח לעלות לשמינית זו תהיה הפתעה. לפני המונדיאל היא תפגוש את צ'כיה ותקווה להשיג תוצאה טובה יותר כדי להגיע למשחקים החשובים באמת במצב רוח טוב.


הארי קיין ודלה עלי. שיתוף הפעולה מטוטנהאם ממשיך להיות מוצלח (AFP)
הארי קיין ודלה עלי. שיתוף הפעולה מטוטנהאם ממשיך להיות מוצלח (AFP)


אוסטריה – גרמניה 1:2
פחות מחודש לפני פתיחת המונדיאל, ואלופת העולם לא נראית מוכנה להגן על התואר. ייתכן שזה קשור להחלטה להציב בשער את מנואל נוייר, למרות שלא שיחק מאז ספטמבר, אבל האוסטרים ידעו לנצל את החולשה של גרמניה. דווקא מסוט אוזיל היה זה שכבש ראשון (11) לאחר טעות נוראה של השוער האוסטרי, והיה נדמה שגרמניה בדרך לעוד ניצחון קל, אבל במחצית השנייה הסיפור היה נראה אחרת לגמרי ומרטין הינטרגר השווה בשער נהדר בדקה ה-53. אלסנדרו שופף, שכבש גם במשחק הקודם של אוסטריה בה היא ניצחה את רוסיה, הדהים את הגרמנים בדקה ה-69.


אוסטריה לא תהיה במונדיאל, אבל כבר החלה בהכנות לקראת מוקדמות היורו שייפתחו בספטמבר. זהו הניצחון הראשון שלהם על שכנתם מאז 1978, אם לא סופרים את ה-1:4 במשחק הידידות נגד גרמניה המערבית ב-1986.


גרמניה לא ניצחה באף אחד מחמשת משחקי הידידות האחרונים שלה, עם שלוש תוצאות תיקו מול אנגליה, צרפת וספרד וההפסד לפני כשלושה חודשים לברזיל. המשחק הבא שלה כבר יהיה נגד מקסיקו בשלב הבתים, ואם היא שמרה כוחות זה הזמן בו עליה להתעורר. עוד נבחרת שתהיה איתה בבית היא שוודיה, שלא הרשימה היום וסיימה בתיקו מאופס נגד דנמרק.


בלגיה – פורטוגל 0:0 ( לחצו כאן וצפו בתקציר)
דווקא משתי נבחרות עם כל כך הרבה כוכבים, כל כך הרבה כישרון וכל כך הרבה ציפיות, לא ציפינו למשחק כל כך חסר אירועים. הפורטוגלים בעיקר התגוננו, והבלגים לא הצליחו לייצר מצבים להבקעה. לבלגיה יש משחק הכנה אחרון נגד מצרים ביום רביעי, אם כי הצפון אפריקאים מגיעים ללא מוחמד סלאח, ובעוד מצפה לה שלב בתים קל יחסית, שמינית תהיה אכזבה מבחינת הנבחרת המוכשרת הזו. לפורטוגל, לעומת זאת, מחכה בית לא קל עם ספרד האימתנית ואיראן הקשוחה, ומשחק הכנה לפני כן נגד אלג'יריה שלא אמור להוות בעיה עבור רונאלדו וחבריו.


תוצאות נוספות
איסלנד – נורבגיה 3:2
שבדיה – דנמרק 0:0
מונטנגרו – סלובניה 0:2
אירלנד – ארצות הברית 1:2
מקסיקו – סקוטלנד 0:1


0-0 against @selecaoportugal !
Thank you @Fanclub1895 for the support

6/6 ➡️
11/6 ➡️
➡️ https://t.co/xgvqgq2WIn#BELPOR#WorldCup#REDTOGETHERpic.twitter.com/imCVOodemk

— Belgian Red Devils (@BelRedDevils) June 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי