מרטינס זימן גיבוי לקומפני בבלגיה, סלאח בסגל מצרים

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

הסגלים הסופיים למונדיאל: המאמן פרסם רשימה של 24 שחקנים כולל סימאן שעשוי להחליף את הבלם הפצוע, בנטקה נופה כוכב ליברפול המחלים יטוס לרוסיה. איסלנד נטולת קיארטנסון ובקרואטיה אין הפתעות

(גודל טקסט)
עשרה ימים לשריקת הפתיחה של מונדיאל 2018, ומאמני הנבחרות האחרונים מפרסמים היום (שני) את הסגלים הסופיים של 23 השחקנים שייצגו את נבחרותיהם בטורניר היוקרתי בעולם. במוקד, בנוסף לניפוי המפתיע של לירוי סאנה בגרמניה, נמצאת בלגיה שניפתה את כריסטיאן בנטקה ועדיין לא יודעת אם קומפאני יהיה כשיר, מקסיקו שתגיע עם נציג בודד מהפרמיירליג, קרואטיה נטולת ההפתעות ומוחמד סלאח שמחלים מפציעה ונכנס סופית לסגל מצרים.





לרשימת הסגלים המלאה של כל הנבחרות כפי שהתפרסמה באתר הרשמי של פיפ"א, לחצו כאן. לפניכם כל הסגלים הסופיים וההפתעות שפורסמו במהלך היום (שני).


בלגיה: בנטקה נופה, מרטינס זימן גיבוי לקומפני
כריסטיאן בנטקה וכריסטיאן קבאסלה נופו מסגל נבחרת בלגיה לקראת המונדיאל. המאמן רוברטו מרטינס פרסם את הסגל הסופי וכלל בו אופציה אחת לשינוי – לורן סימאן עשוי להחליף ברגע האחרון את וינסנט קומפני שנפצע במשחק ההכנה מול פורטוגל ומצבו מדאיג מאוד את אנשי הנבחרת. הצילום הראשוני שעבר בלם מנצ'סטר סיטי לא הראה תוצאות חד משמעיות והשחקן ינוח עד לקבלת החלטה.


"לא ניפיתי את כריסטיאן כי רציתי לקחת עוד שחקן הגנה. הסברתי לו את ההחלטה. הייתי מרוצה מאוד מההתנהגות שלו במחנה האימונים, אבל בשביל האיזון, העדפת את ינוזאי כי יש לנו שני מספרי 9 (לוקאקו ובטשואי) ואני סומך עליהם. ג'ורדן לוקאקו נופה בגלל פציעה", הסביר המאמן. 



This is our @FIFAWorldCup squad list !
Let's go #REDTOGETHER to Russia !

#WorldCuppic.twitter.com/4FBWfiKZGJ

— Belgian Red Devils (@BelRedDevils) June 4, 2018


מרטינס החמיא לצעירים שלקח: "עדנאן הראה המון בגרות בימים האחרונים. ראינו במחצית השנייה מול פורטוגל מה הוא יכול להוסיף לנו במיוחד באחד על אחד. אני מצפה להרבה דברים ממנו. טילמאנס הוא העתיד של הנבחרת והוא מוכן למונדיאל". 



הסגל המלא: 
טובי אלדרווירלד, דדריק בויאטה, יאניק קראסקו, קואן קסטלס, נאסר שאדלי, טיבו קורטואה, קווין דה בריינה מוסא דמבלה, לאנדר דדונקר, מרואן פלאיני, אדן הזאר, טורגן הזאר, עדנאן ינוזאי, וינסנט קומפני, רומלו לוקאקו, דריס מרטנס, תומא מונייה, סיימון מיניולה, יורי טילמאס, יאן ורטונחן, אקסל ויטסל, לורן סימאן.



מקסיקו: רק נציג פרמיירליג אחד
גם מאמן נבחרת מקסיקו פרסם את 23 השמות הסופיים שייצגו את המדינה במונדיאל. השחקנים שיובילו את הנבחרת בקיץ יהיו שחקני פורטו הקטור הררה, דייגו רייס וחסוס מורנה, ולצידם האחים ג'ונתן וג'ובאני דוס סאנטוס שמככבים באל.איי.גלאקסי יחד עם מרקו פביאן וקלרוס סלסדו שזכו עם פרנקפורט בגביע הגרמני. אליהם מצטרף, כמובן, צ'יצ'יריטו מווסטהאם שזה יהיה המונדיאל השלישי שלו, והוא יהיה השחקן היחיד של מקיסקו מהליגה האנגלית. הנציג הוותיק ביותר של המקסיקנים הוא רפאל מארקס בן ה-39 שמשחק במדי אטלס בליגה המקומית וזה יהיה המונדיאל החמישי שלו, בכך הוא הופך לרביעי בלבד אי פעם שמגיע למספר הזה.


מקסיקו תפגוש את דנמרק בשבת הקרובה במשחק ההכנה האחרון שלה לקראת המונדיאל, ותפתח את משחקיה בגביע העולם נגד גרמניה. הנבחרת המרכז-אמריקאית תנסה להתמודד על העלייה מבית ו' מול שוודיה ודרום קוריאה.


These 23 warriors have dreamed of this moment: To represent in the @FIFAWorldCup. This summer that dream comes true. Here is our roster for the #WorldCup#NadaNosDetienepic.twitter.com/L6Y73zyHMt

— Mexican National Team (@miseleccionmxEN) June 4, 2018


הסגל המלא: גיירמו אוצ'ואה, אלקרדו טלאברה, חסוס קורונה, קרלוס סלסדו, דייגו רייס, הקטור מורנו, הוגו איילה, אדסון אלברס, חסוס גלארדו, מיגל לאיון, רפאל מארקס, ג'ונתן דוס סאנטוס, ג'ובאני דוס סאנטוס, אנדרס גווארדאדו, מרקו פביאן, חאבייר הרננדס, ראול חימנס, אוריבה פרלאטה, חסוס קורונה , קרלוס ולה, חאבייר אקינו, הירווינג לוסאנו.



קרואטיה: אין הפתעות בסגל של דאליץ'
גם מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ' פרסם את הסגל הסופי שכולל את כל הכוכבים הגדולים: ראקיטיץ', מודריץ', פרישיץ' ומנדז'וקיץ'. הסגל כולל שני שחקנים בלבד מהליגה המקומית: השוער דומיניק ליבאקוביץ' והקשר פיליפ ברדאריץ'. מאטיי מיטרוביץ' בלם קלאב ברוס' נופה ובמקומו הועדף חברו של מואנס דאבור לזלצבורג, דויה צ'אלטה-צאר.


#Croatia final @FIFAWorldCup squad#BeProud#Family#WorldCup#Vatrenipic.twitter.com/eFnr04S0KR

— HNS | CFF (@HNS_CFF) 4 ביוני 2018


קולומביה





מצרים


إليكم القائمة النهائية لمنتخب مصر المشاركة في @FIFAWorldCup
#ThePharaohspic.twitter.com/monFKphSHm

— Egypt National Football Team (@Pharaohs) June 4, 2018

פולין


Poland's 23-man squad for the FIFA World Cup. pic.twitter.com/CcRD3Dbo91

— Fanatics of Football (@footynews129) June 4, 2018

איסלנד

1⃣2⃣ days until we play at the @FIFAWorldCup

☑️ We have just confirmed our squad to FIFA for the World Cup.

No changes to the 23 man squad announced in May.#fyririslandpic.twitter.com/rYNSpyu6dJ

— Knattspyrnusambandið (@footballiceland) June 4, 2018

מרוקו


La liste définitive des 23 joueurs retenus par le sélectionneur national @Herve_Renard_HR pour prendre part à la @FIFAWorldCup sous les couleurs du Maroc. pic.twitter.com/kt0nqotLis

— Maroc (@EnMaroc) June 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי