סנטוס: רחוקים מלהיות הנבחרת האידאלית, יש עוד מה לשפר

פרננדו סנטוס
פרננדו סנטוס | Gettyimages

למרות ה-0:3 המרשים על אלג'יריה, מאמן פורטוגל צינן את ההתלהבות: "מאמין שנשתפר במונדיאל עצמו". גדש הרשים עם צמד ונבחר לאיש המשחק אך סנטוס אמר: "עוד אין לי הרכב לספרד". צפו בתקציר, ובבנו של רונאלדו מככב

(גודל טקסט)
מעטים מאמינים שנבחרת פורטוגל תצליח לשחזר את ההישג של ספרד שזכתה במונדיאל שנתיים אחרי שזכתה ביורו, אבל בינתיים ה"סלסאו" נראים בדרך הנכונה אחרי שגברו אמש (חמישי) 0:3 על אלג'יריה בתצוגה מרשימה. הקפטן כריסטיאנו רונאלדו אומנם ציין את משחקו ה-150 במדים הלאומיים, אבל מי שגנבו ממנו את ההצגה היו שחקני דור העתיד של הנבחרת, גונסלו גדש שהושאל העונה פאריס סן ז'רמן לוולנסיה, פרונו פרננדס מספורטינג ליסבון וברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי.


רונאלדו הציג יכולת טובה ובישל את השער השני לפרננדס, והמאמן פרננדו סנטוס יקווה שהבעיות שיש לקפטן שלו בריאל מדריד לא ישפיעו על היכולת שלו גם בטורניר ברוסיה. בנוסף, בניגוד לשנים קודמות, נראה שהדברים לא תלויים רק ב-CR7 כשגדש שמסתמן כיורשו כבש צמד, ומסומן כאחד השחקנים שיפרצו במונדיאל הקרוב. סנטוס היה מרוצה בסיום, אבל דאג שהנבחרת לא תיכנס לאופוריה: "יש עוד כמה דברים שצריך לכוונן בנבחרת. אני מאמין שעוד נשתפר במונדיאל עצמו. אנחנו עוד רחוקים מהנבחרת האידיאלית שהייתי רוצה לראות כי יש לנו גם שחקנים שמשחקים לראשונה בנבחרת".


יחד עם זאת, סנטוס לא יכול היה להתעלם מהעובדה שאחרי תוצאות התיקו המאכזבות נגד טוניסיה ובלגיה, פורטוגל הראתה שיפור גדול בעיקר במשחק האגפים שלה, שיכול לגרום נזק לכל נבחרת. "יש דברים טובים ויש כאלה שעוד צריך לשפר", אמר המאמן. "ב-25 הדקות הראשונות שיחקנו היטב. הנענו טוב את הכדור". כשנשאל מי יפתח בהתקפה במשחק הראשון והמסקרן במונדיאל נגד ספרד, ענה סנטוס: "אם גדש הוכיח שהוא יכול לשחק לצד רונאלדו? בהתחלה שאלתם אותי על אנדרה סילבה ורונאלדו, אחר כך על קווארסמה ורונאלדו ועכשיו גדש ורונאלדו. עוד אין לי הרכב פותח למשחק, אבל הדבר הכי חשוב הוא שכל 23 השחקנים בסגל יוכלו לשחק כשצריך".


העיתון "דיאריו נוטיסיאס" הפורטוגלי החמיא לגדש והעניק לו את תואר המצטיין במשחק. עד אמש היו לשחקן הכנף בן ה-21 שער אחד ב-9 הופעות במדים הלאומיים, וכעת יש לו כבר שלושה שערים ב-10 הופעות, מאזן לא רע לשחקן צעיר שמסומן כאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הפורטוגלי והעולמי. ואם כבר כוכבי עתיד, בנו של רונאלדו גנב את ההצגה, כשכמה דקות אחרי המשחק הוא עלה על כר הדשא והצטרף לאביו, איתו שיחק במשך כמה דקות והראה ניצוצות כשהצלמים נהנים מכל רגע.


How about that CR Jr goal with an assist of Cristiano Ronaldo? pic.twitter.com/hsymbeYjmT

— Cristiano Ronaldo (@CRonaldoNews) June 8, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי